خبرگزاری کار ایران

در هفتمین جشنواره آواها و نغمه های آسمانی؛

رقابت ۱۲ گروه سرود آواها و نغمه‌های آسمانی در همدان

رقابت ۱۲ گروه سرود آواها و نغمه‌های آسمانی در همدان
کد خبر : ۳۴۴۱۲۵

جانشین دبیراجرایی هفتمین جشنواره سراسری آواها و نغمه های آسمانی گفت: ۱۲ گروه سرود منتخب آواها و نغمه های آسمانی به مرحله نهائی جشنواره در همدان راه یافته اند و امروز برای معرفی برترین ها با یکدیگر به رقابت می پردازند.

به گزارش ایلنا از همدان، حمیدرضا ناهیدی‌فرد شب گذشته در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ارتباط کامل با سرپرستان منتخب گروه های سرود آواها و نغمه های آسمانی گرفته شده است، افزود: همچنین مدارک اعضاء گروه های شرکت کننده دریافت و هماهنگی های لازم در جهت پذیرش این افراد صورت گرفته است.

 جانشین دبیراجرایی هفتمین جشنواره سراسری آواها و نغمه های آسمانی اظهار داشت: دوازده گروه 16 نفره از 9 استان اعم از اصفهان، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، فارس، کرمان، گلستان، مرکزی و همدان امروز پنج شنبه(15 بهمن) ماه جاری به رقابت می پردازند.

 ناهیدی فرد خاطرنشان کرد: همدان در هفتمین جشنواره سراسری آواها و نغمه‌های آسمانی مساجد کشور میزبان ۲۰۰ هنرمند مسجدی است.

 وی ابراز داشت: هفتمین جشنواره سراسری آواها و نغمه های آسمانی باهدف ایجاد شورونشاط در بین جوانان کانون های مساجد و ارتقا هنری استان و تربیت هنرمند مسجدی برگزار می‌شود.

 وی از آمادگی کامل کمیته های تخصصی هفتمین جشنواره سراسری آواها و نغمه های آسمانی خبرداد و گفت:  کمیته روابط عمومی و خبرگزاری، کمیته تبلیغات، کمیته حراست، کمیته پشتیبانی، کمیته افتتاحیه و اختتامیه، کمیته سمعی و بصری،کمیته دبیرخانه ، کمیته مالی و اعتبارات، کمیته پذیرش و تشریفات، کمیته فنی و داوران و کمیته برنامه های جنبی و نظر سنجی از کمیته های اجرایی جشنواره است.

 وی خاطرنشان کرد: کار فرهنگی وقتی مفید و مورد رضایت است که رنگ دینی و خدایی داشته باشد و مطابق با اسلام باشد و به همین منظور برنامه هایی را باید در اولویت قرار داد که برای نسل نوجوان و جوان مفید بوده و جنبه تعلیمی، تربیتی و دینی داشته باشد.

 جانشین دبیراجرایی هفتمین جشنواره سراسری آواها و نغمه های آسمانی با بیان اینکه هنر باید در خدمت گسترش فضائل اخلاقی و دینی قرار گیرد، اظهار داشت: ابزارهای هنری در راستای ترویج فرهنگ اسلامی بسیار اثر بخش است و باید به جد مورد استفاده قرار گیرد.

 ناهیدی فرد افزود: گروه‌های سرود در موضوعات ائمه معصومین، ایثار و شهادت، عاشورا، سرود ملی، عفاف و حجاب رقابت می‌کنند. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز