خبرگزاری کار ایران

امضای موافقت نامه 30 هزار میلیاردی شهرداری با شرکت دی

امضای موافقت نامه 30 هزار میلیاردی شهرداری با شرکت دی
کد خبر : ۱۵۳۴۰۳۳

موافقت نامه طراحی و اجرای پروژه های بزرگ عمرانی در شهر همدان به ارزش 30 هزار میلیارد ریال بین شهرداری همدان و شرکت دی امضا شد.

به گزارش ایلنا، شهردار همدان در این جلسه گفت: امضاء تفاهم نامه همکاری بین شهرداری و شرکت دی زمینه ساز اتفاقات خوب در اجرای پروژه های عمرانی خواهد بود.

سید مسعود حسینی اظهار داشت: این جلسه نتیجه همکاری چند ماههه معاونت زیر بنایی و نمایندگان این شرکت است و موارد مختلفی از قبیل بحث های کارشناسی در حوزه های مختلف در آن مطرح  شده است.

حسینی از انعقاد تفاهم نامه 30 هزار میلیارد ریالی با این شرکت سخت گفت و تصریح کرد: بودجه عمرانی سال 1403 شهرداری 25 هزار میلیارد  ریال است که با بازدیدهای انجام شده بیشتر پروژه های مد نظر در سطح شهر فعال است.

شهردار همدان اظهار داشت: این تفاهم نامه شامل اجرای پروژه هایی از قبیل تقاطع غیر هم سطح مدرس،ابر پروژه بازار خودرو 2 در منطقه قانتور ، بازار پرندگان و پروژه ساخت مسکن می باشد.

وی از حمایت اعضای شورای اسلامی در اتخاذ و اجرای طرح های بزرگ در شهر اشاره کرد و افزود: شهرداری بر اساس سیاستهای اجرایی و بودجه تدوین شده در حال حرکت است.

حسینی با بیان اینکه این تفاهم نامه شامل موضوعات سرمایه گذاری هم شده است وافزود: خیلی از طرح ها در بودجه عمرانی نبوده ولی در متن  این موافقت نامه  به آن اشاره شده است.

وی از ترافیک شهر همدان به عنوان یکی از معضلات اصلی شهر نام برد و خاطر نشان کرد:از سال گذشته موضوع اجرای پروژه غیر همسطح مدرس مطرح شده است.

حسینی اظهار داشت: کارهای مطالعاتی این پرژه توسط شرکت هگزا انجام شده وطرح آماده اجرا است و پس از دریافت مجوزهای لازم از استانداری اجرا خواهد شد.

شهردار خاطر نشان کرد: ویژگی مهم این تفاهم نامه لحاظ شرایط حاکم در نقدینگی است که با مذاکرات انجام شده 60 درصد منابع اجرای پروژه ها از محل اموال غیر منقول و 40 درصد از منابع نقدی تامین خواهد شد.

حسینی تکمیل تالار اصلی مرکز همایش های بین المللی قرآن را از دیگر اولویتهای اجرای طرح های عمرانی برشمرد.

رئیس شورای شهر همدان نیز در این جلسه با بیان اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام همواره مورد تاکید اعضای شورای شهر اسلامی در دوره ششم بوده است، افزود: پارکینگ آقاجانی بیگ یکی از مهمترین پروژه  سطح شهر همدان به شمار می رود که در بازدید های انجام شده شاهد روند خوب اجرای آن هستیم.

محمود مسگریان گفت: زمان مند بودن اجرای پروژه ها یکی از نکات حائز اهمیت به شمار می رود که لازم است تمهیداتی برای تحقیق آن پیش بینی شود.

مسگریان نیز گریزی به سوابق نیک شرکت دی زد و خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه گره‌گشای شرایط گذشته خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد: با این اتفاق خوش‌یمن در قدم نخست موضوع تقاطع  مدرس به عنوان شاهراه حرکت وسائط نقلیه در شهر همدان در کوتاه‌ترین زمان رفع شود و رضایت شهروندان تأمین شود.

امضای موافقت نامه 30 هزار میلیاردی شهرداری با شرکت دی

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز