خبرگزاری کار ایران

در بازدید مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های هرمزگان از دفتر خبرگزاری ایلنا؛

رسانه‌ها می توانند با آگاهی بخشی سطح خدمات را افزایش دهند

رسانه‌ها می توانند با آگاهی بخشی سطح خدمات را افزایش دهند
کد خبر : ۱۹۴۵۴۷

کوتاهی مسیر در کریدور شمال – جنوب، تجهیز امکانات و زیر ساخت‌ها، فراهم آوردن امکانات و تسهیلات گسترده در بخش های مختلف حمل و نقل، مسیر ایران را از جذابیت های فراوانی برای ترانزیت کالا برخوردار کرده است.

بازدید مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان هرمزگان از دفتر خبرگزاری ایلنا در بندرعباس به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، علیرضا مجرد در بازدید از دفتر خبرگزاری ایلنا در بندرعباس تاکید کرد: ارتباط و تعامل با رسانه ها از جمله جراید باید بیشتر شود زیرا این ارتباط موثر و آگاهی بخشی می تواند موجب ارتقای سطح خدمات و افزایش ظرفیت های حمل و نقلی شود.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد جابه‌جایی کالا و مسافرین از طریق حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد، ادامه داد: بخش عظیمی از صاحبان کالا، مسافرین و تجار خدمات گیرندگان ما هستند که باید با نوسازی ناوگان و توسعه بخش های زیر مجموعه خدمات را ارتقا ببخشیم.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های هرمزگان با اشاره به تلاش دو ساله ی هندی ها برای برقراری ارتباط ترانزیتی عنوان کرد: قرار گرفتن جمهوری اسلامی ایران در مسیر کریدور های ترانزیتی شمال –جنوب و برقراری ارتباط ترانزیتی کشورهای روسیه، اروپای شرقی، مرکزی، شمالی، آسیای میانه و قفقاز از یک سو و آسیای جنوبی، جنوب شرقی، خاور دور، اقیانوسیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس به عنوان یک مزیت برجسته برای ایران قلمداد می شود.

علیرضا مجرد افزود: کوتاهی مسیر در کریدور شمال – جنوب، تجهیز امکانات و زیر ساخت ها، فراهم آوردن امکانات و تسهیلات گسترده در بخش های مختلف حمل و نقل، مسیر ایران را از جذابیت های فراوانی برای ترانزیت کالا برخوردار کرده است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های هرمزگان گفت: باید به بخش حمل و نقل استان نگاه بین المللی صورت گیرد زیرا ایران کانال ارتباطی بین آسیا و اروپا محسوب می شود به همین منظور اگر در بخش ترانزیتی توسعه صورت گیرد ارز و اشتغال نیز به همراه خواهد داشت.

وی در پایان خواستار تغییر نگرش مسئولین به بخش حمل و نقل جاده ای شد و اظهار داشت: رانندگان در جاده ها شرایط سختی را سپری می کنند آنان عنصر حیاتی و مهم در بخش حمل و نقل جاده ای به شمار می روند باید به این افراد توجه بیشتری صورت گیرد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز