خبرگزاری کار ایران

معرفی و تجلیل از واحدهای برتر شرکت پالایش نفت بندرعباس

معرفی و تجلیل از واحدهای برتر شرکت پالایش نفت بندرعباس
کد خبر : ۱۵۳۶۹۰۳

در مراسمی ۴ واحد برتر شرکت پالایش نفت بندرعباس در سال ۱۴۰۲ معرفی و از مدیران آنان تجلیل شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، پس از ارزیابی عملکرد واحد های عملیاتی، تعمیراتی و ستادی این شرکت، در مراسمی ۴ واحد برتر به واسطه اقدامات در سال ۱۴۰۲ معرفی و تجلیل شدند.

براساس این گزارش در این مراسم واحد تقطیر در اتمسفر و خلاء شماره یک رتبه اول، اداره برنامه ریزی، کنترل و روش های نگهداری و تعمیرات رتبه دوم و اداره امور حقوقی و حاکمیتی شرکتی و اداره برنامه ریزی تولید بصورت مشترک رتبه سوم سال ۱۴۰۲ را کسب کردند.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در این مراسم گفت: تولید مستمر متکی به فعالیت همه واحدهای فرآیندی با استفاده از توانمندی نیروی انسانی متخصص است که در این راستا با تمهیدات لازم، برنامه ریزی و حداکثر بهره گیری از ظرفیت ها توانستیم تولید را در شرایط مناسب حفظ کنیم.

احمد هاشمی افزود: در حال حاضر نیز به سوخت و فرآورده ای اصلی در کشور بالا است و در این شرایط حفظ تولید از اهمیت بالایی برخوردار است که در این راستا مسئولیت کارکنان در پالایشگاه نفت بندرعباس با توجه به شرایط دشواری مانند بدی آب و هوا و از سوی دیگر مقابله با تحریم ها و کاربری صحیح واحدهای فرآیندی بسیار حائز اهمیت است.

وی در رابطه با فرآیند انتتخاب واحد های برتر نیز گفت: در انتخاب واحدهای برتر پالایشگاه نفت بندرعباس ارتقای شاخصهای تولید و راهبری، عملکرد و راندمان کاری از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس تصریح کرد: واحد های برتر مطابق با دستورالعمل انتخاب واحد برتر و بر اساس عملکرد در برگزاری جلسات مدیریتی، میزان رضایتمندی همکاران، مدیریت انرژی، نظر معاونت های شرکت، درصد شاخص عملکرد فرآیندها، درصد شاخص انطباق ممیزی ها، شاخص اقدامات اصلاحی، پیشگیرانه و بهبود، تحقق استراتژی ها، عملکرد سیستمی، مشارکت در مدلهای تعالی، میزان ساعات آموزشی و مدیریت دانش و تکنولوژی انتخاب می شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز