خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد به مناسبت فرارسیدن هفته دولت/ شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت رسانی صادقانه به مردم هستند

پیام تبریک مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد به مناسبت فرارسیدن هفته دولت/  شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت رسانی صادقانه به مردم هستند
کد خبر : ۱۲۷۱۰۰۴

مسعود اسفندیار، مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره نفت پاسارگاد در پیامی، فرا رسیدن هفته دولت را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل نفت پاسارگاد ، متن این پیام به شرح زیر است:
 

بسم الله الرحمن الرحیم

دوم شهریور ماه که به نام آغاز هفته دولت نامگذاری شده‌است یادآور شهادت ۲ تن از خدمتگزاران انقلاب اسلامی ایران و تلاش‌های بی شائبه آنان به ایران اسلامی است.
شهیدان رجایی و باهنر همواره در نظر هموطنان جایگاه ویژه‌ای داشتند و مردم قدرشناس ایران از آنان به عنوان فرزندان خدوم این آب و خاک یاد می‌کنند.
یاد و خاطره پاک مردانی که بر سر پیمانشان با امام راحل و هموطنان خود ماندند و با توطئه منافقین کوردل در راه خدمت به وطن جان خود را از دست دادند هرگز از ذهن مردم این دیار زدوده نخواهد شد.
هفته دولت و سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر الهام بخش همه مسئولین و دست اندر کاران دولت و جمهوری اسلامی است تا با خدمت صادقانه خدمتگزار مردم باشند.
در روزگاری که انواع فشارها از سوی دشمنان جمهوری اسلامی در جریان است تا مردم را از این انقلاب و از فرزندان خدمتگزار خود ناامید کنند، وظیفه همه ما این است با تلاش مضاعف زمینه ساز آبادی، پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر کشور اسلامی خود باشیم.
ضمن گرامیداشت یاد شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به تمامی خدمتگذاران ایران اسلامی تهنیت عرض نموده و همچنین چهارم شهریور ماه روز کارمند را به کارکنان خدوم کشور به ویژه همکاران گرامی در شرکت نفت پاسارگاد تبریک می‌گوییم و توفیق روزافزون برای این عزیزان مسئلت دارم.
مسعود اسفندیار

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز