خبرگزاری کار ایران

چهار بانده شدن جاده خرمشهر-اهواز در اولویت دولت چهاردهم است

چهار بانده شدن جاده خرمشهر-اهواز در اولویت دولت چهاردهم است
کد خبر : ۱۵۲۱۷۲۶

وزیر راه و شهرسازی در سفر به منطقه آزاد اروند و بازدید از پایانه مرزی شلمچه، تردد در این گذرگاه مرزی را روان برشمرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، “فرزانه صادق مالواجرد” پنجشنبه شب در نخستین روز کاری خود در این وزارتخانه و در حاشیه بازدید از زیرساخت‌ها و نحوه خدمات‌دهی به زائران در پایانه مرزی شلمچه، اظهار کرد: ۴ بانده شدن جاده اهواز به خرمشهر به‌طول ۱۱۰ کیلومتر، اقدام مثبتی برای تردد زوار و کشت و صنعت‌های موجود در منطقه است که این موضوع را در دستور کار قرار خواهیم داد.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه، چهار بانده کردن محور اهواز – خرمشهر از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی است، گفت: به دنبال این طرح کاهش حوادث جاده‌ای در این مسیر و شرایط برای تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی ایجاد می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی، تصریح کرد: تردد زائران در مرزهای مهران، چذابه و شلمچه روان است، تمام تلاش وزارت راه و شهرسازی و دیگر دستگاه‌های مرتبط خدمت رسانی به زائران است.

“صادق‌مالواجرد” گفت: ایرادات و کمبودهایی وجود دارد که در تلاش هستیم برای اربعین سال آینده این مشکلات را رفع کنیم تا تردد زائران تسهیل گردد.

وی با اشاره به کمبود اتوبوس در مرزهای کشور، گفت: با توجه به موج بازگشت زائران از زیارت عتبات عالیات کمبود اتوبوس در برخی از مرزهای هشت گانه گزارش شد که برای سال آینده طوری برنامه‌روزی خواهد شد تا فشار ناوگان بر شهرهای مرزی نباشد.

وزیر راه و شهرسازی، یادآور شد: امروز تفاهمی با وزرای نفت، صمت و معاون اول رییس جمهور ایجاد شد، که برای چند روز پایانی سفر، وسایل ایاب و ذهاب تامین گردد تا زائران با مشکل مواجه نشوند.

وزیر راه و شهرسازی افزود: وضعیت تردد و خدمات دهی به زوار در مرزهای خوزستان مناسب است و البته باید خدمات بیشتری به زوار ارائه شود که در سال‌های آتی به کمک دولت و مجلس، این مسیر تداوم خواهد یافت.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز