خبرگزاری کار ایران

وعده مدیرعامل سازمان به دانش آموزان، محقق شد

ساختمان های جدید هنرستان خوارزمی از مهر امسال میزبان دانش آموزان است

ساختمان های جدید هنرستان خوارزمی از مهر امسال میزبان دانش آموزان است
کد خبر : ۱۵۱۹۶۷۷

مطالبه سال گذشته دانش آموزان هنرستان خوارزمی از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بهره برداری از ساختمان های جدید این هنرستان، امسال به تحقق پیوست.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در بازدید از روند آماده سازی ساختمانهای جدید هنرستان خوارزمی گفت: یکی از موضوعات مورد پیگیری ومهم جزیره کیش توسعه و ارتقاء فضاهای آموزشی است. سال گذشته طی بازدیدها وبرگزاری برنامه های دانش آموزی یکی از مطالبات به حق دانش آموزان هنرستان خوارزمی، ایجاد فضاهای کارگاهی و ارتقاء تجهیزات بود و این دانش آموزان و اولیاء مدرسه از فضای نامناسب و ناکافی گله مند بودند زیرا امکان آموزش وتمرین بسیاری از دروس مهارتی برایشان فراهم نبود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: با پیگیریها و تلاش های انجام شده پس از بررسی فضاهای موجود، این دوساختمان به دلیل شرایط مناسب سازه ها برای انتقال هنرستان هدف درنظر گرفته شد وبراساس نیاز تحصیلی دانش آموزان طراحی وبهسازی شد و از اردیبهشت سال جاری تلاش کردیم ظرف چندماه این دوساختمان برای مهر امسال ومیزبانی از دانش آموزان مهیا شود.

وی همچنین از اجرای عملیات بهسازی وساماندهی دیگر مدارس خبرداد و اظهار داشت : اگر چه روند بهبود وضعیت مدارس ، ساماندهی و بهسازی فضاهای آموزشی در دست اجراست تا مدارس با شرایط بهتری برای مهرماه آماده شوند اما این موضوع باعث نمی شود بحث توسعه فضاهای آموزشی مغفول بماند لذا با رفع مشکلاتی که در عملیات احداث سه مدرسه جدید طی سالهای گذشته اتفاق افتاده بود عملیات ساخت این مدارس از سرگرفته شده و سال آینده با بهره برداری از این سه مدرسه، شاهد توسعه فضاهای آموزشی کیش خواهیم بود.

گفتنی است ساختمان جدید هنرستان خوارزمی دارای 12 کلاس و 6 کارگاه فنی است و با توجه به نزدیکی به شهرک کارگاهی و مجموعه های فنی ، شرایط مناسبی برای آموزش وافزایش مهارت های دانش آموزان دارد.

شایان ذکر است تمهیدات سرویس دهی و تسهیل تردد دانش آموزان این هنرستان نیز پیش بینی شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز