خبرگزاری کار ایران

امام جمعه اهل سنت کیش: رژیم منحوس اسرائیل به ذلت و ناتوانی رسیده است

امام جمعه اهل سنت کیش: رژیم منحوس اسرائیل به ذلت و ناتوانی رسیده است
کد خبر : ۱۵۱۲۷۲۱

شیخ یعقوب شمس گفت: ترور فرمانده شهید اسماعیل هنیه نشانه ضعف و زبونی دشمن و ناکامی آنها در مبارزه با مقاومت مردم فلسطین است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، شیخ یعقوب شمس شامگاه چهارشنبه 10 مرداد در تجمع اعتراض آمیز مردم کیش در محکومیت به شهادت رساندن شهید "اسماعیل هنیه" گفت: امروز بر همگان آشکار شد که رژیم منحوس صهیونیستی با جنایت‌های خود در باتلاقی از گل و لای فرو رفته و دست و پا می‌زند.

امام جمعه اهل سنت کیش با محکوم کردن کشورهای حامی رژیم صهیونیستی گفت: مردم ایران هرگز این عمل وحشیانه را فراموش نخواهند کرد و اعتقاد راسخ دارم که استکبار جهانی رو به پایان است و در آینده‌ای نزدیک، این لکه ننگ از صفحه روزگار محو خواهد شد.

شیخ یعقوب شمس ادامه داد: رژیم منحوس صهیونیستی با شهادت رساندن اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نشان داد که به ذلت و ناتوانی رسیده است و برای بقای خود به هر جنایتی دست می زند.

وی با تاکید بر این که مجامع بین‌المللی نباید در برابر جنایتهای این رژیم منحوس سکوت کنند؛ تاکید کرد: رژیم صهیونیستی با ترور در تلاش است تا سرپوشی برای شکست‌های خود در غزه بگذارد و این در حالی است که خوی وحشی‌گری آنان برای تمام مردم جهان نمایان شده است.

امام جمعه اهل سنت کیش با بیان این که رژیم صهیونیستی پازل جنایت‌های خود را روز به روز در سایه سکوت مجامع بین‌المللی تکمیل می‌کند؛ از این مجامع خواست تا در برابر این جنایات سکوت نکنند.

شیخ یعقوب شمس تاکیدکرد: بدون شک شهادت این فرمانده مخلص و فداکار و از رهبران برجسته و با سابقه مقاومت اسلامی موجب تقویت و استحکام مسیر مقاومت خواهد شد.

وی با اشاره به حماسه عاشورای حسینی، مقاومت و استکبار ستیزی را دو پیام بزرگ عاشورا عنوان کرد و گفت: مقاومت امروز مردم فلسطین در ادامه همان راه عاشورا و با تاسی از مقاومت و پایداری شهدای کربلا است و تا نابودی رژیم صهیونیستی کودک‌کش خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز