خبرگزاری کار ایران

نشست کمیسیون نظارت بر اصناف شهرهای آبادان و خرمشهر برگزار شد

نشست کمیسیون نظارت بر اصناف شهرهای آبادان و خرمشهر برگزار شد
کد خبر : ۱۵۰۳۳۶۹

کمیسیون نظارت بر اصناف شهرهای آبادان و خرمشهر به ریاست معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، تشکیل جلسه داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، «روح‌الله خزایی» معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای این سازمان، با اشاره به برگزاری نخستین جلسات کمیسیون نظارت بر اصناف شهرهای آبادان و خرمشهر در سال جاری، بیان کرد: در این نشست‌ها، موضوعات نظارتی بر اصناف دو شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در نشست کمیسیون دو شهرستان، ابتدا گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص تنظیم بازار آبادان و خرمشهر توسط نمایندگان ادارات «ص.م.ت» این شهرستان‌ها قرائت شد و از نحوه نظارت بر این اصناف کسب اطلاع گردید.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: در نشست کمیسیون نظارت بر اصناف خرمشهر، صحت انتخابات صنفی اتحادیه‌های خوار و بار و عمده فروشان مواد غذایی و عطار و صنوف همگن بررسی شد.

خزایی با اشاره به طرح موضوع مکاتبات صورت گرفته میان اتاق اصناف و ادارات «ص.م.ت» شهرستان‌های آبادان و خرمشهر، گفت: در نشست کمیسیون نظارت بر اصناف دو شهرستان، با صدور مجوز برگزاری مراحل انتخابات اتحادیه‌هایی که فرآیند زمانی قانونی هیأت مدیره و بازرسان آنها زیر ۶ ماه بود، به استناد ماده ۶ آئین نامه اجرایی ماده ۲۲ و ۲۳ قانون نظام صنفی موافقت شد.

وی با بیان اینکه بودجه سال جاری و صورت‌های مالی سال گذشته اتاق اصناف شهرستان خرمشهر، مورد بررسی قرار گرفت، ادامه داد: در این نشست، مشکلات اتحادیه آرایشگران زنانه خرمشهر مطرح و در این خصوص تبادل نظر صورت گرفت.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، خاطرنشان کرد: در نشست کمیسیون نظارت بر اصناف خرمشهر، نحوه صدور مجوز انتشار فراخوان مجدد به استناد مواد ۲۸ و ۲۹ اصلاحی قانون نظام صنفی، جهت اتحادیه املاک و آژانس‌‎های خرمشهر مورد ارزیابی قرار گرفت.

خزایی با اشاره به پیگیری مصوبات جلسات قبل در نشست کمیسیون نظارت بر اصناف آبادان، اظهار کرد: نامه شماره ۴۵ مورخ ۲۵ بهمن‌ماه سال گذشته اتاق اصناف در خصوص الحاق رسته صنفی خرده‌فروشان و تهیه مواد اولیه پلاستیک و نایلون به اتحادیه صنف لوازم خانگی آبادان، در این نشست مطرح و در این خصوص تبادل نظر صورت گرفت.

وی، با اشاره به صدور مجوز فراخوان مجدد اتحادیه‌های صنفی تاکسی تلفنی، باطری فروشان، فروشندگان میوه و تره‌بار، عطاران و سقط فروشان وتأیید بودجه سال جاری و صورت‌های مالی سال گذشته، از دیگر دستورات نشست کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان آبادان بود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز