خبرگزاری کار ایران

روسای 11 کارگروه‌ صنفی قشم در مرحله دوم انتخابات مشخص شدند

روسای 11 کارگروه‌ صنفی قشم در مرحله دوم انتخابات مشخص شدند
کد خبر : ۱۴۹۹۵۸۴

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم از اعلام نتیجه قطعی کارگروه‌های 11 گانه صنوف قشم در دومین مرحله انتخابات اتاق اصناف این منطقه آزاد خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مسعود مورموگویی اظهار داشت: دومین مرحله انتخابات روسای کارگروه‌های صنفی 11 گانه قشم روز ششم تیر ماه برگزار شد و با استقبال مثبت صنوف مختلف، آرای هر 11 گروه به حد نصاب رسید و قشم به عنوان پیشگام مناطق آزاد کشور در ایجاد اتاق اصناف شناخته شد.

وی یادآور شد: در مرحله نخست انتخابات کارگروه‌های صنفی در قشم 7 کارگروه موفق به کسب حداکثر آرا شده بودند و اینک 18 کارگروه صنفی در منطقه آزاد قشم فرصت تشکیل اتاق اصناف را دارند.

به گفته مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم، کارگروه میوه و تره بار و مرغ و گوشت مواد پروتئینی به تریتب اکثریت آرا عبارتند از سید عیسی موسوی، علی زاهدیان دشته و جواد علی نژاد به عنوان نفرات اصلی و علی پرموز و محمد شریف فروهری هم اعضا علی‌البدل شدند.

وی گفت: در گروه اغذیه فروشان هم معین نیکخواه، سامان طاهری و عباس علی‌نقی نظری اعضای اصلی و مهری بامروت و حمید سجاسی شاده سری هم اعضای علی‌البدل این گروه هستند.

مورموگویی یادآور شد: آرام احمدی، رضا صائب و شهرام حسین علیزاده سه نفر اصلی کارگروه خدمات فنی خودرویی سبک و سنگین موتور و تراشکاری هستند و مجتبی علیخانی و سید داود حسین زاده حاجی آبادی هم دو عضو علی‌البدل این گروه می‌باشند.

او همچنین از برهان سرودی، سید سعید محمدی وکیل و عبدالمنعم چابوک به عنوان سه نفر اصلی کارگروه چاپخانه داران و کتاب و نوشت‌ افزار قشم نام برد و افزود: در این کارگروه محمد شریف سرودی گلستانی و محمد رضا محمود آبادی هم در ردیف افراد علی‌البدل قرار گرفتند.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم گفت: صنف پوشاک فروشان هم به ترتیب امین جمال پور، حمید کریمی و فرزاد جمالی نیا را به عنوان اعضای اصلی خود و علی صالحی و مهدی نوروزی را هم به عنوان دو عضو علی‌البدل کارگروه صنف پوشاک فروشان برگزیدند.

وی بیان داشت: اعضای اصلی و علی‌البدل کارگروه بزازان، خیاطان و خرازان قشم هم به ترتیب عبارتند از حمید زمان‌پور، محمد حموله چهارلنگ و نوح کاملی قشم (اعضای اصلی) و محمد طیب کاملی قشمی و عبدالباسط تیمار دو عضو (علی البدل).

مورموگویی همچنین از محمد امین تقی زاده قشمی، مسعود زارعی ولی آبادی و سید کامران پور حبیبی به عنوان نفرات اصلی کارگروه موبایل،کامپیوتر، لوازم جانبی، دیجیتال و الکترونیکی قشم نام برد و گفت: سید کاوه پور حبیبی و عبدالباسط یوسفی هم دو عضو علی‌البدل این کارگروه هستند.

به گفته او، در کارگروه مواد غذایی، آشامیدنی، سوپر مارکت و بهداشتی هم محمد رفیع فارسی، محمد عقیل فقیه معینی و افشین باغی عنوان نفرات اصلی را کسب کردند و عبدالرحمن سفاری و محمد رفیع علی زاده قشمی هم به عنوان دو عضو علی‌البدل این کارگروه شناخته شدند.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: در کارگروه خدمات فنی ساختمان و تعمییر انواع لوازم خانگی برودتی و حرارتی و صنعتی هم به ترتیب توفیق صغیر قشمی، علی احسانی و مسعود احسانی عنوان نفرات اصلی را بخود اختصاص دادند و عماد سیدی و جواد مانوسی هم عنوان اعضای علی‌البدل را از آن خود کردند.

وی گفت: در کارگروه مصنوعات ساختمانی هم محمد سرودی گلستانی (نام پدر صالح)، محمد سرودی گلستانی (نام پدر احمد) و حسن سرودی گلستانی اعضای اصلی شدند و عبدالحمید حسن زاده نجار قشمی به اتفاق امید تمیمی زاده قشمی هم به عنوان نفرات علی‌البدل این کارگروه رای آوردند.

وی گفت: در کارگروه مصالح ساختمانی، رنگ و ابزار آلات هم آرمان مصدق به اتفاق سید عبدالنور رضا دوست و حامد احمدی با رای حداکثری به عنوان اعضای اصلی و محمد حسین یزدان مهر و ذبیح‌الله عباسی پور باغگیری هم در ردیف اعضای علی‌البدل قرار گرفتند.

شایان ذکر است؛ منطقه آزاد قشم در جنوب ایران در میان دیگر مناطق آزاد کشورمان، عنوان پیشگام تشکیل اتاق اصناف را بخود اختصاص داده است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز