خبرگزاری کار ایران

جهاد تبیین زمینه‌ساز افزایش مشارکت عمومی در انتخابات

جهاد تبیین زمینه‌ساز افزایش مشارکت عمومی در انتخابات
کد خبر : ۱۴۹۷۵۶۶

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: جامعه فرهنگیان وظیفه جهاد تبیین دارند و انتظار‌ها از این فرهیختگان به مراتب بیشتر و مسئولیت‌شان در افزایش مشارکت عمومی، سنگین‌تر است.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، روز گذشته همایش جهاد تبیین با حضور جامعه فرهنگیان و معلمان شهرستان آبادان، سردار شاهوار پور فرمانده سپاه ولیعصر استان خوزستان، مدیرعامل و مدیران سازمان منطقه آزاد اروند و مسئولین محلی با هدف افزایش مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری دولت چهاردهم در محل این سازمان برگزار شد.

حجت الاسلام هادی زرشناس معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند ضمن تأکید بر لزوم مشارکت مردم در انتخابات پیش رو، اظهار داشت: در این برهه مهم و اثرگذار، حضور حداکثری و پُر شور مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در قالب فعالیت قرارگاه جهاد تبیین، برنامه ریزی و اجرا می شود.

فرمانده سپاه ولیعصراستان خوزستان نیز در ادامه خاطرنشان کرد: هر کس به عزت و اقتدار ایران زمین اعتقاد دارد باید برای افزایش مشارکت همه جانبه نقش کلیدی ایفا کند.

وی همچنین با گرامی داشت یاد و خاطره رئیس جمهور و همراهان شهیدش، تصریح کرد: ایران به رئیس جمهوری نظیر شهید رئیسی نیاز دارد که همواره در خدمت مردم باشد و پرتلاش و مجاهدانه به صورت شبانه روزی برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی آنها گام های موثری بردارد.

سردار حسن شاهوار پور، اذعان داشت:  شهید خدمت در  دوران ریاست جمهوری خود بارها به استان خوزستان سفر کرد و از نزدیک در جریان اقدامات و فعالیت های دولت در این استان قرار گرفت؛ وی بارها تأکید نمود که مشکلات این استان می بایست برطرف گردد لذا و در همین راستا باید رئیس جمهوری را انتخاب کرد که در تراز انقلاب، جهادی و فعال باشد و برای رفع مشکلات مردم اهتمام ویژه به خرج دهد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز