خبرگزاری کار ایران

لزوم احیاء و همگرایی مثلث امن گردشگری در جزیره کیش

لزوم احیاء و همگرایی مثلث امن گردشگری در جزیره کیش
کد خبر : ۱۴۹۱۴۸۶

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با پیشنهاد خوب جامعه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری می‌توانیم از ظرفیت‌های کرمان_ کیش _شیراز با محوریت امنیت، همدلی و توسعه استفاده کنیم و مثلث گردشگری را مجدد احیا کنیم .

 

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در جلسه ای که در روز دوشنبه ۱۴ خرداد با اعضاء هیئت مدیره جامعه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری برگزار شد نقش مهم دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در جذب و توسعه گردشگران به کیش را در مبدا مهم و بر تعامل هر چه بیشتر این حوزه با سازمان و بخش خصوصی تاکید کرد و افزود: دفاتر و آژانس های مسافرتی تمام تلاش خود را در راستای جذب گردشگران و لزوم ساماندهی و نقش خود در زنجیره ارزش گردشگری با تمام توان ایفا کنند.

سرهنگی نقش بخش خصوصی و هم افزایی بین جوامع را به عنوان یک کنسرسیوم تخصصی مهم برشمرد و افزود: با تحقق این مهم وابستگی به تصمیمات مدیران ارشد سازمان در حوزه های مختلف مدیریتی کاهش می یابد و به استقلال این بخش در برگزاری رویدادها کمک خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از احیاء مجدد مثلث گردشگری با محوریت امنیت، همدلی و توسعه سه منطقه گردشگری کرمان – کیش – شیراز استقبال کرد و گفت: صنعت گردشگری در کیش از اهمیت قابل توجهی برخوردار است و تجمیع فعالیت مشترک مثلث گردشگری سبب خواهد شد تا در راستای توسعه گردشگری گام های موثری برداشته شود.

وی بر اجرای طرح گردشگری زمینی توسط جامعه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری که می تواند گردشگران بسیاری را برای فصل گرم تابستان به کیش ترغیب کند تاکید کرد.

سرهنگی در پایان به فروش خدمات گردشگری مطابق آیین نامه مصوب اشاره و عنوان نمود: با نظارت مشترک سازمان منطقه آزاد کیش و جامعه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، سامانه ها و مجریان امور گردشگری باید نسبت به رفع موانع و مشکلات این حوزه اقدام نمایند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز