خبرگزاری کار ایران

تاکید بر حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و توجه به مسئولیت اجتماعی

تاکید بر حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و توجه به مسئولیت اجتماعی
کد خبر : ۱۴۸۲۷۳۱

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان، بر حمایت از فعالیت‌های فرهنگی در حیطه مسئولیت‌های اجتماعی، تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند میزبان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان بود.

مجید منادی ضمن تشریح سیاست‌های حوزه فرهنگ خوزستان در برگزاری بیست و پنجمین جشنواره فتح خرمشهر، گفت: از زحمات سازمان منطقه آزاد اروند پیرامون برگزاری بیست و پنجمین جشنواره تئاتر فتح خرمشهر قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به نقش پررنگ سازمان منطقه آزاد اروند در برگزاری این جشنواره یادآور شد: این جشنواره حول محور حفظ ارزش‌های دفاع مقدس فعالیت خواهد کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در این نشست، با تاکید حمایت از هنرمندان و حوزه‌های مختلف بخش فرهنگ منطقه آزاد اروند بیان کرد: در سال گذشته کارهای بزرگی در حوزه فرهنگ توسط سازمان منطقه آزاد اروند انجام گرفت که باعث شد تا این بخش در میان مناطق آزاد کشور رتبه برتر را کسب کند.

حجت‌الاسلام هادی زرشناس، بیان کرد: همانطور که سازمان منطقه آزاد اروند وظیفه خود می‌دانند که در بخش فرهنگ حمایت لازم را صورت دهد، به موازات آن همه دستگاه‌ها وظیفه دارند تا به سهم خود در این حیطه مشارکت داشته باشند.

در این نشست، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، اظهار کرد: یکی از وظایف سازمان منطقه آزاد اروند در قالب مسئولیت‌های اجتماعی توجه به مسائل فرهنگی است که در سال گذشته با فعالیت‌هایی که انجام شد، این سازمان در میان مناطق آزاد کشور، رتبه برتر را حائز گردید.

مهندس علی زارعی، ادامه داد: این سازمان در انجام برنامه‌های فرهنگی شک و تعلل به خود راه نداده و از فعالیت‌های این حوزه استقبال می‌نماید.

وی با اشاره به اینکه سازمان منطقه آزاد اروند در سال گذشته بالغ بر یکهزار و ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهرهای آبادان و خرمشهر تعریف کرده است، تصریح کرد: مشارکت‌ سازمان منطقه آزاد اروند در مسائل فرهنگی و عمرانی با خدمت‌رسانی تمام‌وقت همکاران من در این نهاد همراه است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه سال گذشته بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در حوزه سلامت منطقه هزینه شده است، خاطرنشان کرد: این سازمان در حیطه مسئولیت‌های اجتماعی و وظایف دولتی، وظیفه خود می‌داند که از همه بخش‌ها، حمایت لازم را صورت دهد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز