خبرگزاری کار ایران

جامعه‌ی هتلداران کیش؛ دست در دست سازمان منطقه آزاد/ توسعه گردشگری با ارتقای کیفیت صنعت هتلداری در جزیره محقق می‌شود

جامعه‌ی هتلداران کیش؛ دست در دست سازمان منطقه آزاد/ توسعه گردشگری با ارتقای کیفیت صنعت هتلداری در جزیره محقق می‌شود
کد خبر : ۱۴۶۵۱۴۲

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر تعامل و هم اندیشی جامعه هتلداران و سازمان در راستای پیشبرد اهداف و توسعه صنعت گردشگری جزیره تاکید کرد.

 

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در نشست نوروزی با اعضای جامعه هتلداران که یکشنبه دوازدهم فروردین برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از این حوزه در راستای ارائه خدمات شایسته به گردشگران و مسافران نوروزی بر ارتقاء کیفیت خدمات گردشگری هتل ها تاکید کرد و گفت: برگزاری جلسات منظم و تعامل و هم اندیشی میان جامعه هتلداران و سازمان و همچنین ارتقا سطح زیرساخت های این حوزه از جمله مواردی است که در جذب هر چه بهتر گردشگر به جزیره کیش می تواند نقش مهمی داشته باشد.
سرهنگی در ادامه سخنان خود به نیمه تمام ماندن فعالیت برخی هتل های در دست ساخت کیش اشاره کرد و افزود: با نظارت و بررسی جامعه هتلداران باید هرچه سریع تر نسبت به شناسایی و رفع مشکلات آن ها اقدام کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر این موضوع که ارتقاء صنعت هتلداری جزیره می تواند نقش به سزایی در رشد و توسعه صنعت گردشگری منطقه داشته باشد گفت: درجه بندی هتل ها بر اساس سطح کیفی ارائه خدمات باید به عنوان یکی از راه های پیشبرد این هدف در اولویت جامعه هتلداران کیش قرار گیرد.
وی بر برنامه ریزی هتل ها برای اجرای تورهای خارجی به عنوان یکی از عوامل توسعه گردشگری جزیره تاکید و عنوان کرد: این امر ابزار مهم و موثری برای نظارت و کنترل تغییرات توسعه گردشگری و تعیین راهبرد ها در آینده کیش به شمار می رود.
رحیم سرهنگی با تقدیر و تشکر از اقدامات جامعه هتلداران در ایام نوروز اظهار داشت: هتل های فعال در کیش با فعالیت 24 ساعته و رعایت نظم، انضباط و مقررات توانستند خدمات شایسته ای به مسافران و گردشگران ارائه کنند که این خود نقش مهمی در معرفی کیش در سایر نقاط کشور به عنوان یکی از مقاصد گردشگری ایفا می کند.
در ادامه این نشست اعضای جامعه هتلداران کیش ضمن تاکید بر آمادگی این جامعه در راستای همکاری و رشد صنعت گردشگری جزیره با سازمان منطقه آزاد کیش از نظارت 24 ساعته بازرسان بر اقدامات و نحوه ارائه خدمات به مسافران و گردشگران در ایام نوروز از تصویب و اجرای برنامه 100 روزه به منظور ارتقاء کیفیت فعالیت هتل ها در حوزه های آموزش، منابع انسانی و نظارت بر آن ها، خبر دادند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز