خبرگزاری کار ایران

تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره «کیش، بهشت خانواده»

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۰۰۹

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش از تمدید ارسال آثار به نخستین جشنواره «کیش، بهشت خانواده» خبر داد.

 

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سید علیرضا فاطیمان‌پور، گفت: با توجه به اضافه‌شدن یک قسمت جدید به جوایز این رویداد و همچنین استقبال مخاطبان حضور در جشنواره، مدت زمان ارسال آثار به رویداد یادشده تا نوزدهم بهمن تمدید شد.

وی اضافه کرد: اختتامیه نخستین جشنواره کیش بهشت خانواده نیز ششم اسفند و مصادف با اعیاد مبارک شعبانیه در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

 معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش همچنین از تغییر مبالغ جوایز این جشنواره خبر داد و گفت: جوایز برگزیدگان دوم به 200میلیون ریال و برگزیدگان سوم نیز به 15میلیون ریال ارتقا پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از تصمیم شورای سیاست‎‌گذاری، نظر بر این شد که بخش آزاد نیز به جشنواره کیش بهشت خانواده اضافه شود و علاقمندان می‌توانند با همان موضوعات جشنواره و بدون در نظر گرفتن تولید محتوای مرتبط با کیش در این رقابت فرهنگی و هنری حضور پیدا کنند.

سید علیرضا فاطیمان‌پور در ادامه عکس، فیلم‌ صد ثانیه‌ای و طراحی پوستر را 3 بخش جشنواره معرفی کرد و افزود: در بخش آزاد علاقمندان می‌توانند با موضوعات «خانواده و نشاط اجتماعی» ، «حریم خانواده و احترام به قانون» و «خانواده و محیط زیست» در جشنواره شرکت کنند.

وی تصریح کرد: هنرمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در جشنواره کیش بهشت خانواده می‌توانند به تارنمای اینترنتی festival.kish.ir مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز