مدیر مجتمع فودهال هشتگ جزیره کیش در گفتگو با ایلنا مطرح کرد؛
تاکسیرانان قشر زحمتکش جزیره کیش هستند/ اجازه بدهیم مسافران رستورانشان را خودشان انتخاب کنند
هر مسافری که به جزیره کیش میآید و هر کیشوندی حق دارد رستوران خود را خودش انتخاب کند و کسی نمیتواند برای مسافران تعیین تکلیف کند که به کدام رستوران بروند
به گزارش خبرنگار ایلنا خوشنویسان مدیر مجتمع فودهال هشتگ جزیره کیش هفته گذشته طی گفتوگویی از رفتار برخی رانندگان تاکسی ابراز گلایه کرده بود این گفتوگو باعث سوء تفاهماتی در بین قشر زحمتکش راننده تاکسی در جزیره کیش شده بود.
خوشنویسان در گفتوگویی تازه با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه رانندگان تاکسی قشر زحمتکشی در جزیره کیش هستند که نقش پررنگی در صنعت گردشگری و ارائه خدمات به مسافران دارند گفت: متاسفانه برخی از افراد که مقاصدشان نامعلوم است با شیطنتهایی به دنبال سوء استفاده از مصاحبه من بودند من همین جا اعلام میکنم که رانندگان تاکسی و تاکسیرانان نشان تعامل و فرهنگ و بخش مهمی از زنجیره اقتصادی و اجتماعی در جامعه هستند و در جزیره کیش نیز رفتار خوب این رانندگان باعث شده تا ما به خوشنامی معروف شویم و امروز یکی از نشانههای جزیره کیش تاکسیها و رانندگان خوب تاکسی و تاکسیرانان است.
وی ادامه داد: همه ما احترام خاصی برای رانندگان تاکسی و تاکسیرانان زحمتکش قائل هستیم اما از سوی دیگر باید بپذیریم که در این شغل نیز مانند شغلهای دیگر افرادی حضور دارند که بعضا تخلف میکنند و ما از آنها گله داریم.
خوشنویسان افزود : برخی از رانندگان تاکسی برای اینکه مسافران را به رستورانهای مختلف ببرند از صاحبان رستوران تقاضای وجه نقد میکنند که این رفتار درست نیست زیرا نه تنها پرداخت چنین مبالغی غیراخلاقی است بلکه اگر رستورانداری بخواهد چنین مبالغی پرداخت کند باید آن را از جای دیگری تامین کند و قطعا این پول باعث میشود تا هزینه تمام شده مواد خوراکی و غذا برای مسافران در رستورانها افزایش پیدا کند.
خوشنویسان افزود: فودهال هشتگ کیش در چارجوب قوانین سازمان منطقه آزاد کیش فعالیت میکند و همه دستگاههای نظارتی بر روی ما نظارت دارند هر مسافری که به جزیره کیش میآید و هر کیشوندی حق دارد رستوران خود را خودش انتخاب کند و کسی نمیتواند برای مسافران تعیین تکلیف کند که به کدام رستوران بروند و یا در چه جایی غذا بخورند
وی ادامه داد : در رستوران فودهال هشتگ کیش به روی همه مسافران و کیشوندان باز است و این رستوران فقط یک شبعه دارد و شعبه دیگری ندارد. ما همچنین با تخفیف ویژه پذیرای رانندگان تاکسی و خانوادههای آنها هستیم و این کار را وظیفه خود میدانیم.
وی ادامه داد: اکثر قریب به اتفاق رانندگان تاکسی در جزیره کیش عملکرد بسیار خوبی دارند اما من تقاضا دارم که اجازه بدهیم مسافران خودشان رستورانی که میخواهند را انتخاب کنند و در تصمیم آنها تغییری ایجاد نکنیم و اگر مثلا مسافری علاقه دارد به رستوران هشتگ بیاید او را به رستوران دیگری نبریم.