خبرگزاری کار ایران

مدیر امور تضمین کیفیت آذرآب عنوان کرد:

آذرآب؛ صنعت پاک و متعهد به رعایت الزامات زیست‌محیطی

آذرآب؛ صنعت پاک و متعهد به رعایت الزامات زیست‌محیطی
کد خبر : ۱۵۴۳۹۹۷

مدیر امور تضمین کیفیت شرکت صنایع آذرآب اراک با بیان اینکه این شرکت یک صنعت پاک و متعهد به رعایت الزامات زیست‌محیطی است، گفت: آذرآب خود را متعهد به رعایت الزامات زیست‌محیطی می‌داند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد شایان‌فر در جمع خبرنگاران افزود: شرکت صنایع آذرآب از سوی مراجع ذیصلاح، به عنوان صنعتی که موجب آلایندگی محیط‌زیست می‌شود، شناسایی نشده است و تمامی تلاش‌ها به کار گرفته شده تا این وضعیت حفظ شود.

وی ادامه داد: شرکت صنایع آذرآب اراک با شناسایی حدود 60 مورد زیست‌محیطی، تاکنون ضمن حذف موارد مهم که پیامد منفی بر محیط زیست داشته، در بازه زمانی 20 سال اخیر، به طور مداوم جنبه‌های بارز زیست محیطی را تحت کنترل دارد.

مدیر امور تضمین کیفیت شرکت صنایع آذرآب اراک اظهار داشت: این شرکت در سال 1384 به عنوان یکی از نخستین شرکت‌های بزرگ منطقه، موفق به استقرار و اخذ گواهینامه سیستم مدیریت زیست‌محیطی ISO14001 شد.

شایان‌فر تصریح کرد: شرکت صنایع آذرآب گواهینامه ISO14001 را از شرکت‌های بین‌المللی اخذ کرده است. بر این اساس و در راستای حفظ و نگهداری و به روزآوری این گواهینامه، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

وی بیان داشت: بزرگترین دستاورد رعایت الزامات زیست‌محیطی این شرکت، انجام تصفیه آب صابون مصرف شده توسط دستگاه‌ها است که شرکت صنایع آذرآب در این زمینه صاحب اختراع است و گواهینامه اختراع دارد.

مدیر امور تضمین کیفیت شرکت صنایع آذرآب اراک تأکید کرد: این شرکت به طور مستمر خروجی تمامی دودکش‌ها را اندازه‌گیری می‌کند و در تمامی موارد، نتایج اندازه‌گیری‌ها در حد استاندارد، اعلام شده است.

شایان‌فر ابراز داشت: به منظور جلوگیری از آلودگی خاک در شرکت صنایع آذرآب، تمامی سطوح کارگاهی با سیمان و مواد عایق پوشش داده شده تا ریزش هر گونه روغن و مواد نفتی، به داخل خاک نفوذ نکند.

وی اضافه کرد: شرکت صنایع آذرآب همچنین با اندازه‌گیری ماهانه از خروجی فاضلاب صنعتی و بهداشتی خود، این اطمینان را ایجاد می‌کند که پساب بهداشتی و صنعتی این شرکت، در محدود استاندارد، قرار دارد. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز