خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خبر داد؛

کسب رتبه توسط 19 دستگاه اجرایی استان مرکزی در جشنواره شهید رجایی

کسب رتبه توسط 19 دستگاه اجرایی استان مرکزی در جشنواره شهید رجایی
کد خبر : ۱۵۲۸۵۶۳

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی گفت: 19 دستگاه اجرایی این استان در جشنواره شهید رجایی این استان حائز رتبه برتر شدند. اسامی برگزیدگان پس از تایید سازمان اداری و استخدامی کشور در جشنواره شهید رجایی استان مرکزی اعلام شده است.

به گزارش ایلنا، نوربخش عسکری افزود: بر اساس بخشنامه جشنواره شهید رجایی 1403، دستگاه‌های اجرایی در 6 گروه اصلی شامل، زیربنایی و توسعه زیرساخت، تولیدی و خدماتی، فرهنگی، علمی و آموزشی، سلامت و رفاه اجتماعی، اقتصادی و مالی، عمومی، امنیتی و قضایی و 14 گروه فرعی ارزیابی شدند.

وی ادامه داد: ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی در یک فرایند 4 ماهه و پس از تصویب در شورای راهبری تحول اداری استان بر اساس بخشنامه ارزیابی و با در نظر گرفتن مفاد فصل یازده قانون مدیریت خدمات کشوری، آیین‌نامه اجرایی مواد (81) و (82) قانون مدیریت خدمات کشوری و بخشنامه ارزیابی عملکرد سال 1402 در «سکوی یکپارچه مدیریت عملکرد نظام اداره و حکمرانی کشور» که به صورت خلاصه سامانه «معنا» گفته می‌شود، انجام شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی اظهار داشت: دستگاه‌هایی که حائز بالاترین امتیاز یا بیشترین رشد نسبت به سال گذشته در مجموع شاخص‌های حوزه اداره و حکمرانی (عمومی) و شاخص‌های حوزه مأموریتی (اختصاصی) در این گروه‌ها باشند به عنوان دستگاه برتر معرفی شدند و دستگاه‌های فعال و برتر در موضوعات استانی نظیر مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهور، تحقق شعار سال 1402 (مهار تورم، رشد تولید)، اقتصاد مقاومتی، بهبود محیط کسب‌وکار، کسب رضایت مردم، ایجاد اشتغال، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مشارکت نخبگان، پژوهش برتر در حل چالش‌ها و مسائل اقدام برجسته‌ای داشته‌اند، نیز به معرفی شدند.

عسکری با اشاره به اینکه در ارزیابی عملکرد سال 1402 استان مرکزی 56 دستگاه اجرایی شرکت کرده بودند، تصریح کرد: پس از پایان ارزیابی عملکرد در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت، شرکت توزیع نیروی برق در گروه تولیدی و خدماتی؛ اداره‌کل جهادکشاورزی در گروه فرهنگی، علمی و آموزشی؛ اداره‌کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای در گروه سلامت و رفاه اجتماعی؛ اداره‌کل امور مالیاتی در گروه عمومی، امنیتی و قضایی و اداره‌کل استاندارد حائز رتبه برتر شدند.

وی بیان داشت: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی استان در بحث پیگیری و اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور شهید؛ اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی در بهبود محیط کسب‌وکار، کمیته امداد امام خمینی (ره) در ایجاد اشتغال، بانک ملی در حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مرکز تحقیقات کشاورزی در پژوهش برتر برای حل چالش‌ها و مسائل، اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در مردمی سازی دولت؛ اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در اطلاع‌رسانی و تبیین افکار عمومی، شرکت برق منطقه‌ای باختر در استقرار چرخه بهره‌وری؛ اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت در تحقق شعار سال؛ ادارات کل اقتصادی و دارایی و امور مالیاتی در ارتقای سلامت اداری شایسته تقدیر شناخته شدند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی به دیگر دستگاه‌هایی که در جشنواره شهید رجایی مورد تقدیر قرار گرفتند اشاره داشته و تأکید کرد: بنیاد نخبگان استان مرکزی نیز در محور مشارکت نخبگان، صدا و سیما در ارتقای هویت مکانی ـ منطقه‌ای با رویکرد آمایش سرزمین، بانک ملت در پرداخت تسهیلات فرزندآوری، بانک تجارت در پرداخت تسهیلات ازدواج مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز