خبرگزاری کار ایران

مدیر امور اداری آذرآب خبر داد؛

جذب 80 نفر نیروی کار در شرکت صنایع آذرآب اراک

جذب 80 نفر نیروی کار در شرکت صنایع آذرآب اراک
کد خبر : ۱۵۱۰۶۹۴

مدیر امور اداری شرکت صنایع آذرآب اراک با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 80 نفر نیروی کار جدید جذب این شرکت شده‌ است، گفت: این افراد از طریق 18 آزمون استخدامی برای تأمین نیروی انسانی متخصص در مقاطع کارشناسی ارشد، کارشناسی، کاردانی و دیپلم پذیرفته شدند. در حال حاضر نیز 44 نفر دیگر در مرحله طی کردن استخدام در این شرکت صنعتی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین مرادی‌ فرد در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های استان مرکزی، افزود: از مجموع پذیرفته شدگان نهایی آذرآب اراک، 72 نفر مرد و 8 نفر زن هستند که در گروه‌های مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، مهندسی برق، علوم ارتباطات اجتماعی، نقشه‌کشی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر نرم‌افزار، مدیریت بازرگانی، مهندسی جوش، پرستاری و خدمات، مشغول به کار شده‌اند.

وی ادامه داد: نیروی انسانی متخصص قلب تپنده هر سازمان و اساس توسعه و رشد پایدار است. تمامی تلاش‌ها به کار گرفته شده تا با جذب نیروهای متخصص و متعهد، گام‌های مؤثری در راستای پیشرفت و تعالی این صنعت بزرگ و تخصصی برداشته شود. اشتغال پایدار و مناسب نقش بسزایی در کاهش مشکلات اجتماعی و افزایش رفاه عمومی دارد و امید است این موضوع روز به روز در جامعه افزایش یابد.

مدیر امور اداری شرکت صنایع آذرآب اراک اظهار داشت: این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های پیمانکاری عمومی (GC) در ایران است که زمینه اصلی فعالیت‌های آن، ساخت پروژه‌های نیروگاهی، پالایشگاهی، پتروشیمی و سیمان و به شیوه کلید در دست است. برای انجام این پروژه‌ها از حدود 2000 نفر نیروی متخصص شامل کارگران فنی ماهر، تکنسین‌های آموزش دیده و بیش از 300 نفر کارشناس با تجربه استفاده می‌شود.

مرادی‌ فرد به تولیدات و ویژگی‌های صنعتی آذرآب اشاره داشته و تصریح کرد: شرکت صنایع آذرآب از بدو تأسیس تاکنون جزء پیشروان ساخت نیروگاه‌های برق و تجهیزات پالایشگاهی در خاورمیانه محسوب می‌شود. این شرکت تأمین‌کننده تجهیزات پروژه‌های پتروشیمی، پالایشگاه‌های نفت و گاز و سازنده بخش‌های مختلف کارخانجات سیمان و نیروگاه‌های برق برای بخش دولتی و خصوصی است. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز