خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان خبر داد؛

ثبت 11 گزارش مردمی در سامانه سوت‌زنی اداره‌کل اقتصادی و دارایی مرکزی / سامانه سوت‌زنی در وزارت اقتصاد و دارایی به بهره‌برداری رسیده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۱۹۳

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 11 گزارش مردمی در سامانه سوت‌زنی این اداره‌کل ثبت شده است، گفت: از مجموع این گزارشات، 7 گزارش در سامانه جامع اموال دستگاه‌های اجرایی (سادا) ثبت شده و 4 گزارش دیگر که در سامانه سوت‌زنی ثبت شده، در حال رسیدگی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید ملااسماعیلی با اشاره به اینکه سامانه سوت‌زنی در وزارت اقتصاد و دارایی به بهره‌برداری رسیده است، افزود: این سامانه در سایت بازرسی وزارت اقتصاد به نشانی bazresi.mefa.ir  راه‌اندازی شده و مردم می‌توانند اطلاعات مربوط به املاک مازاد ثبت نشده دولت در سامانه اموال را اعلام کنند.

وی ادامه داد: مردم می‌توانند زمین، ساختمان و هر نوع ملک با هر نوع کاربری را به این سامانه اعلام کنند و چنانچه مورد اعلامی در گذشته در سایت سادا ثبت نشده باشد، بنابر دستور وزیر اقتصاد، معادل یک‌هزارم ارزش ملک، به فرد معرفی کننده، پاداش پرداخت می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی اظهار داشت: افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند اطلاعات زمین و یا ملک مربوطه را در این سامانه ثبت کرده و اطلاعات شخصی خود که محرمانه باقی می‌ماند را نیز درج کنند.

ملااسماعیلی تصریح کرد: پس از بررسی‌های لازم توسط بازرسین اموال هر اداره‌کل استان، در صورتی که در سامانه سادا ثبت نشده باشد و ملک معرفی شده به عنوان مازاد و بلااستفاده تلقی شود، از طریق قیمت‌گذاری توسط مراجع قانونی، یک درصد مبلغ آن ملک مشخص شده، به فرد معرفی کننده به عنوان پاداش ارائه می‌شود.

وی بیان داشت: استان مرکزی با مساحتی معادل 29 هزار و 127 کیلومترمربع، 8.1 درصد از مساحت کل کشور را در برگرفته و از شمال به تهران و قزوین، از غرب به همدان، از جنوب به اصفهان و لرستان و از شرق به قم و اصفهان محدود است. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز