خبرگزاری کار ایران

باقری بنابی در نطق میان دستور:

خطر کاهش جمعیت تا چند سال آینده گریبان کشور را خواهد گرفت

کد خبر : ۱۳۱۰۹۷

منظور از بخش فرهنگی مسائل دینی و بخشهای عفاف و حجاب می‌باشد که فقط ۳ درصد از بودجه به فرهنگ اختصاص داده شده است.

نماینده مردم بناب با اشاره به خطر کاهش جمعیت تا چند سال آینده گفت: وام ازدواج جوانان در بودجه سال ۹۳ بلاتکلیف باقی مانده که باید تکلیف آن مشخص شود و از طرفی خطر کاهش جمعیت تا چند سال آینده گریبان کشور را خواهد گرفت و مشخص نیست که در بودجه برای حل این معضل چه تدبیری اندیشیده شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمد باقری بنابی صبح امروز - یکشنبه - درنطق پیش از دستور مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در صحن علنی مجلس اظهار داشت: مقام معظم رهبری سال‌ها پیش بحثمبارزه با مفاسداقتصادی را مطرح و لزوم اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ را ابلاغ کردند ولی آیا این سیاست‌ها اجرایی و به دغدغه‌های مقام معظم رهبری نسبت به بخش خصوصی توجه شده است؟ آیا بخش خصوصی، خصولی است یا خصوصی؟ و آیا در بودجه سنوات کشور به بخش بودجه واقعی توجه شده است؟
نماینده مردم بناب همچنین در ادامه افزود: آیا در خصوص بدی‌های بخش خصوصی واقعی که به خاطر تحریم‌ها و نوسانات ارزی دچار مشکل شده‌اند در بودجه سال ۹۳ تدبیری اتخاذ شده است؟
وی گفت: هرکس به حوزه انتخابیه خود کمی با دقت نگاه کند، نقش خصوصی‌سازی را در آبادانی و عمران آنجا خواهد دید این درحالی است که شبه دولتی‌ها را جایگزین بخش خصوصی کرده‌اند و تا زمانی که از خصوصی سازی اصیل در کشور حمایت نشود وضعیت کشور از این هم بد‌تر خواهد شد
باقری بنابی با اشاره به اختصاص بودجه به بخش فرهنگ بیان داشت: الان که فصل بودجه نویسی در کشور است، چند درصد از بودجه به بخش فرهنگی اختصاص داده شده است؟
وی در ادامه افزود: منظور از بخش فرهنگی مسائل دینی و بخشهای عفاف و حجاب می‌باشد که فقط ۳ درصد از بودجه به فرهنگ اختصاص داده شده است.
باقری بنابی با اشاره به خطر کاهش جمعیت تا چند سال آینده، گفت: وام ازدواج جوانان در بودجه سال ۹۳ بلاتکلیف باقی مانده که باید تکلیف آن مشخص شود و از طرفی خطر کاهش جمعیت تا چند سال آینده گریبان کشور را خواهد گرفت و مشخص نیست که در بودجه برای حل این معضل چه تدبیری اندیشیده شده است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز