خبرگزاری کار ایران

غلامعلی حدادعادل:

خیلی‌ها برای تصرف بهارستان و مجلس آینده برنامه دارند

خیلی‌ها برای تصرف بهارستان و مجلس آینده برنامه دارند
کد خبر : ۱۰۶۲۱۱

صلح باید در جهان برقرار شود اما کسانی هستند که صلح را بدون عدالت می‌خواهند و صلح بدون عدالت یعنی عدالت بدون حق و حقیقت و این به معنای دور شدن از خدا خواهد بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم که سازمان ملل متحد مواضع خود را عمیق‌تر و دقیق‌تر بیان کند و برای اظهارات خود جهت‌گیری مناسب و دقیقی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامعلی حدادعادل در حاشیه " همایش صلح جهانی در نظام اسلامی " در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به اهمیت صلح گفت: صلح باید در جهان برقرار شود اما کسانی هستند که صلح را بدون عدالت می‌خواهند و صلح بدون عدالت یعنی عدالت بدون حق و حقیقت و این به معنای دور شدن از خدا خواهد بود.

وی در پاسخ به سؤالی درباره بیانیه اخیر بانکی‌مون دبیرکل سازمان ملل متحد درباره صلح گفت: به نظر من آقای بانکی‌مون موضوع را ساده انگاشته بودند و این در حالی است که همه نسبت به شرایط جهان آگاه هستیم و می‌توانیم بگوییم که سازمان ملل می‌تواند ریشه‌یابی بهتری درخصوص حوادثمنطقه داشته باشد.

حدادعادل ادامه داد: امیدواریم که سازمان ملل متحد مواضع خود را عمیق‌تر و دقیق‌تر بیان کند و برای اظهارات خود جهت‌گیری مناسب و دقیقی داشته باشد.

این نماینده مجلس در پاسخ به سؤالی درباره حوادثاخیر سوریه گفت: جمهوری اسلامی ایران از آغاز درگیری‌ها که در سوریه رخ داد راه‌حل نظامی را مردود دانسته و همواره معتقد بوده که مسائل سوریه باید توسط مردم حل شود.

وی اظهار داشت: همچنین مسئولان جمهوری اسلامی ایران معتقد هستند که راه‌حل اصلی مشکلات سوریه یک راه‌حل سیاسی است و نظامی نیست که باید خود مردم این کشور وارد عمل شوند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه نظر شما درباره تغییر رئیس دانشگاه آزاد چیست، گفت: این اقدام در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پاسخ به این سؤال که آیا این تغییرات را در راستای تأثیرگذاری در انتخابات آینده مجلس است یا خیر، تصریح کرد: این موضوع محتمل است ولی چون سندی ندارم اظهارنظر نمی‌کنم اما شک ندارم که خیلی‌ها برای تصرف بهارستان و مجلس آینده برنامه دارند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز