خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) و خاتم الانبیاء بهشهر خبر دا:

کمبود آمبولانس در بیمارستان خاتم و امام بهشهر

کمبود آمبولانس در  بیمارستان خاتم و امام بهشهر
کد خبر : ۹۱۲۴۴۹

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) و خاتم الانبیاء بهشهر گفت: آمبولانس نیاز اصلی و مهم بیمارستان خاتم و امام بهشهر است و باید چاره اندیشی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، « افشین امیرخانلو» شامگاه دوشنبه در جمع فعالانه رسانه ای و خبرنگاران بهشهر افزود: در حال حاضر  2 آمبولانس برای بیمارستان  امام خمینی(ره) و خاتم الانبیاء بهشهر فعال است و با توجه به اینکه یک آمبولانس به بیماران کرونایی اختصاص دارد؛ تنها یک آمبولانس  جوابگوی بیماران دو بیمارستان نیست.

وی اظهار کرد: بیمارستان خاتم بیمارستان تازه تاسیس است که در دوران کرونا فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون با مدیریت واحد بیمارستان امام اداره می شود و نیازمند تلاش بیشتری است.

امیرخانلو با اشاره به کمبودهای بخش تخصصی در بهشهر گفت: متخصصان مورد نیاز در رشته های داخلی، زنان و اطفال به اندازه کافی در شهرستان داریم اما در فوق تخصص کلیه و آنکولوژی با کمبود مواجه هستیم.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) و خاتم الانبیاء بهشهر افزود: در کنار کمبودهای اعلام شده ایجاد ساختمان تخصصی و فوق تخصصی برای بیمارستان هم از نیازهایی است که باید مورد توجه باشد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز