خبرگزاری کار ایران

معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران؛ ابلاغ کرد:

دستورالعمل اجرای دورکاری کارکنان

دستورالعمل اجرای دورکاری کارکنان
کد خبر : ۸۷۹۰۳۴

معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران دستورالعمل دورکاری کارکنان را بمنظور حفظ و تامین ارتقاء سطح سلامت شاغلین ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، رقیه صفری، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گفت: با توجه به شیوع کروناویروس در کشور و حسب تصمیمات اتخاذ شده در ستاد استانی قرارگاه مدیریتی بیماری کرونا بمنظور حفظ و تامین ارتقاء سطح سلامت شاغلین، مقرر شد؛ ساعت کاری کارکنان دستگاه های اجرایی بمیزان 2 ساعت ( آخر وقت اداری ) تا پایان هفته جاری مورخ 98/12/15 کاهش یابد. ‎

رقیه صفری، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گفت: با توجه به شیوع کروناویروس در کشور و حسب تصمیمات اتخاذ شده در ستاد استانی قرارگاه مدیریتی بیماری کرونا بمنظور حفظ و تامین ارتقاء سطح سلامت شاغلین، تمهیدات لازم جهت ساماندهی حضور و فعالیت کارکنان با اعمال تدابیری همچون لغو کلیه ماموریت های غیرضروری، شیفت بندی و اجرای دورکاری اتخاذ شد.

وی کاهش ساعت کاری کارکنان دستگاه های اجرایی بمیزان 2 ساعت ( آخر وقت اداری ) تا پایان هفته جاری مورخ 15/12/98 را از جمله این تمهیدات برشمرد و یادآور شد: کاهش تعداد کارکنان تا سقف یک سوم با اولویت بانوان دارای فرزند مقطع ابتدایی و افراد بالای 50 سال بنحوی که خدمات رسانی به مردم مختل نشود از دیگر تصمیمات اتخاذ شده در این راستاست.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری تاکید کرد: دورکاری بصورت عدم حضور فرد در محل کار و انجام وظایف محوله در منزل با نظر مساعد مدیر مربوطه و زیر نظر وی قابل انجام خواهد بود. در موارد خاص و در صورت تشخیص و با مسئولیت مدیر مربوطه بهمراه تامین شرایط لازم جهت فعالیت فرد، این افراد در محیط کار حاضر می شوند.

وی ادامه داد: بانوان شاغل باردار، شیرده و دارای فرزند زیر 6 سال، بانوان شاغل دارای فرزند یا همسر معلول، افراد بالای 60 سال، جانبازان معزز شیمیایی، افراد با سابقه پیوند اعضاء ( کبد، کلیه و ... ) و کلیه شاغلین آسیب پذیر ( افرادی که سابقه بیماری های زمینه ای، قلبی – عروقی، ریوی، دیابت، بیماری کبدی مزمن، بیماری کلیوی مزمن، سابقه سرطان، وجود هرگونه نقص ایمنی ) شامل دور کاری می شوند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز