خبرگزاری کار ایران

مازندران در سوگ سردار بی همتا؛ حاج قاسم سلیمانی

غمی بزرگ بر چهره مازنی ها

غمی بزرگ بر چهره مازنی ها
کد خبر : ۸۵۵۷۸۲

مردم ولایتمدار و همیشه درصحنه مازندران به مناسبت شهادت مظلومانه سردار بی همتای نظام؛ سپهبد قاسم سلیمانی به سوک نشسته اند.

به گزارش خبرنگاران "ایلنا" ازشهرهای مختلف مازندران؛ اقشارمختلف مردم استان از اولین ساعات اعلام خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور در مساجد و حسینیه ها به عزاداری پرداخته و ضمن محکومیت تروریسم جهانی به رهبری آمریکا؛ با سردادن شعارهای طنین افکن؛ از مسئولان خواستند انتقام خون این سربازجان برکف و یارانش را از جنایتکاران بگیرند.

گزارش های دریافتی از همکاران در سراسر استان حکایت از برپایی مراسم های باشکوهی دارد و مردم فهیم و قدرشناس مازندران در جای جای این استان با برپایی مجالس عزاداری؛ یاد وخاطره سردار بزرگ اسلام و امید آزادی خواهان جهان را گرامی می دارند.

فرمانده سابق سپاه عاشورا و از فرماندهان ارشد دفاع مقدس، شنبه شب در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه آمل و در جمع خیل کثیری از عزادران شهادت افتخار آمیزحاج قاسم سلیمانی؛ تاکیدکرد: سردار سلیمانی تابع محض ولایت فقیه و بزرگ جانباز کشور به آرزوی دیرینه خود که همانا شهادت بود، رسید و قطع به یقین سپاه اسلام در ازای خون نابه حق ریخته این شهیدان مظلوم؛ انتقام سختی را از دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب خواهند گرفت.

شهادت مظلومانه سردار سپهبد حاج" قاسم سلیمانی " مازندران را به سوگ نشانده و آحاد مردم استان در گفت و گوهای خود با خبرنگاران "ایلنا" ضمن تسلیت این مصیبت عظمی به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران؛ یاد وخاطره رشادت ها و پایمردی های این سردار بزرگ جبهه اسلام را گرامی می دارند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز