رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران:
مشتری مداری راهبرد اصلی در حوزه کسب و کار است
![مشتری مداری راهبرد اصلی در حوزه کسب و کار است](https://cdn.ilna.ir/thumbnail/dS7ZcrTTyYU1/YdHYY4gWkVxziNocTLLHoQVar3TrxmvO0e6SENMutiBXz7JNO2nT2KLgCR9h7O_-yMtFV2AKWHv4l_4LeI27Qq4xQIoDjB_gIQDHEiqNepRBeBVXNnV0piaQ-pJs9YOT7otfNPZWXfo,/139302061422474522610924.jpg)
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران مشتری مداری و توجه به حقوق مصرف کنندگان به عنوان راهبرد اصلی همواره در بازار یابی و حوزه کسب و کار مورد تاکید قرار گرفت.
به گزارش ایلنا از ساری،محمد محمد پور عمران بعدازظهر امروز در ششمین همایش استانی تجلیل از واحدهای اقتصادی و دستگاه های اجرایی برتر حامی حقوق مصرف کنندگان با بیان اینکه توجه به حقوق مصرف کنندگان از آموزه های دینی ما به شمار می آید ،اظهار داشت: امیدواریم همه ی دستگاه های اجرایی با راهبرد واحد برای ارائه خدمات مناسب و جلب رضایت مشتریان گام بردارند.
وی افزود: مشتری مداری و توجه به حقوق مصرف کنندگان به عنوان راهبرد اصلی همواره در بازار یابی و حوزه کسب و کار مورد تاکید قرار گرفت.
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران با تاکید بر مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کنندگان گفت: در حوزه تولید از 60 پرونده اقتصادی موردبررسی قرار گرفت 16 بنگاه اقتصادی که در ارزیابی نمره ی 70 به بالا داشتند به عنوان واحد نمونه انتخاب شدند.
محمدپور،کیفیت،رضایتمندی مشتری،خدمات قبل،حین و بعد و توجه به فرهنگ درستکاری و صداقت را از شاخصه های مهم برای ارزیابی واحدهای نمونه اقتصادی استان عنوان کرد.
وی با بیان اینکه رعایت حقوق مصرف کننده فرهنگی مدرن به شمار می آید، ادامه داد:مردم صاحب حق هستند و در بازار نیز باید رویکرد حمایت از حقوق مصرفکنندگان مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش ایلنا،در این مراسم از واحدهای نمونه اقتصادی استان و دستگاه های اجرایی برتر حامی حقوق مصرف کنندگان تجلیل بعمل آمد.