خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پست مازندران خبرداد:

واگذاری پروژه پست سبز به مازندران

واگذاری پروژه پست سبز به مازندران
کد خبر : ۳۸۶۱۹۹

مدیرکل پست مازندران اظهار داشت: پروژه پست سبز به پست مازندران واگذار شده است

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، علی‌اصغر قاسمیان در آیین تودیع و معارفه اظهار داشت: تمام فرآیندها در پست مازندران بر اساس توانمندی‌ها و شایستگی‌ها بوده و در انجام وظایف از روابط حزبی، گروهی و جهت گیری‌ها دوری کردیم.
 
وی  افزود: فرهنگ کار با توسعه سرویس‌ها و خدمات به پست بازگشت و با نهادهای مختلفی قرداد و تفاهم‌نامه امضا شد و عملکرد مجموعه در جذب ترافیک و درآمد افزایش یافت و رشد درآمدی از منفی 25 به مثبت 59 رسید.
 
مدیرکل پست مازندران افزود: در این ایام پست استان براساس شرایط خدماتی که برای مردم استان فراهم کرد از جمله کشاورزی با تعرفه مناسب و رویش گل و گیاه، پروژه پست سبز نیز به پست استان واگذار شد.
 
وی گفت: در پروژه ثبت‌نام کارت‌هوشمند ملی ارتباط و تعامل خوبی بین پست و ثبت‌احوال برقرار بوده و 50 ایستگاه در استان دایر شده و 75 هزار نفر در ماه ثبت‌نام می‌کنند.
 
قاسمیان ادامه داد: در زمینه خدمات نیابتی همکاری خوبی بین پست و دستگاه‌های مرتبط شکل گرفته و بانک اطلاعات کد پستی که 10 سال به زمین گذاشته شده بود به روز شد. آرامش در پست مازندران حکمفرما است و اضطراب و تنش‌های فراوان از پست دور شد.
 
مدیرکل جدید پست مازندران نیز گفت: دولت در مسیر توسعه قرار دارد که باید با همدلی و وحدت، پست و خدمات  آن را به مردم بشناسانیم و برای همه عملیات شاخص داشته باشیم.
 
اسماعیل بوداغی، افزود: ملاک برای ما کار است و تکلیف و وظایف‌ ما باید بر اساس نیاز روز جامعه باشد و کار نیز می‌بایستی بر اساس دقت، سرعت و امنیت باشد تا از این طریق بهره‌وری را با کمترین هزینه و با کیفیت بالا افزایش دهیم.
 
وی عنوان کرد: اگر استان مازندران در توریسم مطرح است باید جایگاه پست را در این امر بیابیم و آن را  ارتقا دهیم.
 
بوداغی بیان داشت: سال 93 حدود 14 هزار امانت داشتیم. سال گذشته 19 هزار امانت در پست استان بود که باید امسال آن را افزایش دهیم.
انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز