خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران:

فضای رقابت انتخاباتی در مازندران آرام و پرشور است

فضای رقابت انتخاباتی در مازندران آرام و پرشور است
کد خبر : ۳۵۰۱۷۳

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به فضای آرام و رقابت پرشور انتخابات در این استان گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ اقدام مؤثر غیرقانونی در فضای رقابتی در استان نداشته‌ایم.

به گزارش ایلنا ،علیرضا یونسی در نشست مشترک اعضای حیات اجرایی، نظارت، بازرسی و شورای تأمین شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت که در محل فرمانداری نوشهر برگزار شد گفت: همه مؤلفه‌های قانونی در بحث اجرا و بازرسی در سطح استان طبق زمان‌بندی وزارت کشور و ستاد انتخابات کشور اجرایی شده و به‌طور کامل تمام برنامه‌های اجرای یک انتخابات قانونمند در حوزه‌های انتخابیه استان طبق تقویم اجرایی در حال انجام است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با توصیه و تذکر به برخی هواداران نامزدهای انتخاباتی افزود: همه هواداران و نامزدهای انتخاباتی باید در کنار رفاقت با یکدیگر رقابت کنند و از اصول انقلاب و مر قانون تخطی نکنند.

وی با اشاره به برخی تخلفات غیرقانونی در قالب تبلیغات نامزدها خاطرنشان کرد: در خصوص برخی تبلیغات غیرقانونی از سوی ستادهای نامزدهای مجلس خبرگان و نامزدهای مجلس گزارش‌های لازم  تهیه‌شده که با دستور استاندار محترم استان به‌عنوان رئیس کمیسیون بازرسی تبلیغات دراین‌باره به برخی ستادهای نامزدها مکاتبات تخلفات و تذکر داده‌شده است.

یونسی افزود: خوشبختانه تاکنون هیچ اقدام مؤثر غیرقانونی در فضای انتخابات و رقابت نامزدها وجود ندارد.

وی با بیان آنکه اجرای قانون انتخابات در استان بر اساس مر قانون فصل الخطاب ستادهای اجرایی انتخابات است عنوان داشت: برای ما مهم نیست چه کسی یا کسانی و یا کدام جریان حائز اکثریت آرا شود  و آنچه باعث خرسندی ما خواهد بود اجرای قانون اجرای انتخابات، بی‌طرفی و امانت‌داری است زیرا این فرصت خدمت برای تعالی نظام و مؤلفه مردم‌سالاری است تا مردم به‌صورت آزادانه در پای صندوق‌های آرا حماسه شکوهمندانه را خلق کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز