خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حوزه هنری مازندران:

نظام سلطه به دنبال بزک کردن خودش است

نظام سلطه به دنبال بزک کردن خودش است
کد خبر : ۳۴۰۷۵۱

مدیر کل حوزه هنری مازندران گفت:امروز در شرایطی قرار داریم که دشمن بیش از سه مولفه فوق از تزویر استفاده می کند واین امر نشان می دهد نظام سلطه به دنبال "بزک کردن "خودش است.

به گزارش ایلنا از ساری، ظهر امروز سینا دلشادی در جمع خبرنگارن با اشاره به واقعه شش بهمن آمل آن را از فعالیت های مهم و انقلابی مردم مازندران عنوان کرد و اظهار داشت: شجاعت و دلاورمردی های مردم ایران نه تنها در عرصه فرهنگ و هنر استان بلکه در تاریخ زرین و ارزشمند ایران نیز کم نظیر است.

وی با مهم بر شمردن واقعه شش بهمن آمل به بیانات امام راحل در صحیفه سجادیه اشاره کرد و گفت: به فرموده  بنیانگذار کبیر انقلاب ، منافقین با این گمان که شمال کشور بویژه مردم آمل صد در صد مخالف جمهوری اسلامی هستند همه قوای خود را جمع کرده و به آمل حمله غافلگیرانه و وحشیانه کردند به امید اینکه مردم نیز با آنها هم دست شوند اما غافل از اینکه شهر آمل و آن مردم فداکار با تمام آمال آنها مخالف بوده و از شهر و انقلاب به خوبی دفاع می کنند.
 
مدیر کل حوزه هنری مازندران با بیان اینکه اهمیت این موضوع و این واقعه آنقدر بزرگ است که رهبر معظم انقلاب با تعابیری زیبا به بزرگی و عظمت مردم آمل و استقامت "شهر هزارسنگر" اشاره می کنند و آن را به عنوان سند مردم ولایتمدار و انقلابی مازندران به شمار می آورند.
 
دلشادی ، توکل اعتماد به وعده های الهی، نقش رهبری ، امامت با محوریت امام راحل و توجه به مردم ، ایجاد همبستگی بین آنها را سه بنیاد محکم انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: بنیان گذار کبیر انقلاب در بیانات خود از کلمه ، خداوند تبارک و تعالی، اسلام عزیز و قرآن بسیار یاد می کرد و نشان می داد این تفکرات عامل پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.
 
وی با بیان اینکه نظام سلطه از سه مولفه زور، زر وتزویر برای استقرار و استمرار حیات پلید خود استفاده می کرد ، افزود: امروز در شرایطی قرار داریم که دشمن بیش از سه مولفه  فوق از تزویر استفاده می کند واین امر نشان می دهد نظام سلطه به دنبال "بزک کردن "خودش است.
 
دلشادی ، اظهار داشت: حماسه ششم بهمن از اهمیت والا یی برخوردار است بنابراین می طلبد در راستای تبیین و بازخوانی ابعاد آن تلاش های شایسته ای صورت گرفته و عزم خوبی برای پاسداشت آن وجود داشته باشد.
 
مدیر کل حوزه هنری مازندران ، افزود: این نهاد با توجه به اهمیت موضوع از سال 94 سعی کرد با زبان هنر ارزشهای این واقعه مهم را که کمتر به آن پرداخته شد ، بپردازد و آنرا احیا و در جامعه منتشر کند.
 
وی ثبت نام رایگان کتابخانه تخصصی حوزه هنری مازندران ، تکثیر و توزیع انمیشین شنی"هزار سنگرعشق"، برپایی نمایشگاه نقاشی در هنرستان سوره، برگزاری همایش گفتگوی عصرانه با موضوع انقلاب اسلامی، اکران فیلم سینمایی با موضوع انقلاب در سینما شقایق نوشهر را از جمله عناوین برنامه های دهه فجر امسال عنوان کرد.
 
مدیر کل حوزه هنری مازندران با اعلام اینکه رونمایی از سه اثر موسیقی  از تولیدات حوزه هنری مازندران در سالن آمفی تئاتر حوزه هنری را از برنامه های دیگر این نهاد عنوان کرد و گفت: تولید رونمایی فیلم کوتاه انیمیشن "قهوه خانه سید حسن" با موضوع 6 بهمن آمل از دیگر برنامه هایی است که در ایام دهه فجر انجام می گیرد.
 
دلشادی کرسی آزاد اندیشی با موضوع بازشناسی شعر امروز انقلاب اسلامی و رابطه ان با حوادث روز ایرا ن و جهان، اجرا و تولید نمایش "مجلس قیام آمل" ، همایش شب آوای مازنی در قالب موسیقی بومی و سنتی را از برنامه های دیگر این حوزه عنوان کرد.
 
وی در ادامه احیای هنر انقلابی را از مهمترین وظایف این حوزه ، عنوان کرد و گفت: حوزه هنری به عنوان یک نهاد انقلابی با برداشت از آمیزه های اسلام ناب ، آثار ارزشمند انقلاب را در قالب هنر  با دوهدف مهم ، نشان دادن چهره حقیقی و واقعی اسلام به دنیا و برداشتن ماسک و گریم از صورت کریهه نظام سلطه  وهمچنین عریان کردن چهره آنها از وظایف ما محسوب می شود.
 
دلشادی در بخش دیگر از سخنانش به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان اشاره کرد و گفت:انتخابات در کشور یک فرصت طلایی برای همدلی ، تعامل و اخلاق مداری است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز