خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی:

۱۴۰ میلیارد ریال برای پروژه زیرگذر میدان هزارسنگر آمل اختصاص یافت

۱۴۰ میلیارد ریال برای پروژه زیرگذر میدان هزارسنگر آمل اختصاص یافت
کد خبر : ۲۵۲۴۱۲

در راستای اجرای طرح آب‌رسانی روستاهای آمل در بخش اول ۳ میلیارد تومان و در سایر موارد آب ۳۵ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون تلاش مضاعفی برای آب‌رسانی روستایی و تخصیص اعتبار از سوی تبصره ۲۲ ماده ۱۸۰ برای این شهرستان صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آمل، عزت الله یوسفیان ملا در جمع مردم روستای رشکلا، به طرح هادی در بخش های شهرستان آمل اشاره کرد و افزود: دو میلیارد و۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح هادی از سوی محل ماده ۱۸۰ و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هم از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای طرح هادی تامین اعتبار شده که جمعا حدود ۵میلیارد تومان برای اجرای طرح هادی درنظر گرفته شده است.

وی با اشاره به پروژه میدان هزارسنگر و احداثپل روگذر متصل دو کمربندی هزارسنگر و محمودآباد مطرح کرد: برای آغاز عملیات اجرایی پروژه میدان هزارسنگر اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

نماینده مردم آمل در مجلس با بیان اینکه تاکنون تلاش مضاعفی برای آب‌رسانی روستایی و تخصیص اعتبار از سوی تبصره ۲۲ ماده ۱۸۰ برای این شهرستان صورت گرفته است، افزود: در راستای اجرای طرح آب‌رسانی روستاهای آمل در بخش اول ۳ میلیارد تومان و در سایر موارد آب ۳۵ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

یوسفیان‌ملا با تاکید براینکه هم‌اکنون پیمانکار برای این پروژه ملی انتخاب شده است، افزود: اعتبار اولیه این پروژه برای ساخت دو حلالی بزرگ، از ورودی کمربندی تهران به سمت محمودآباد در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه قبل از پایان سال۹۳ برای تجهیز کارگاه در میدان هزارسنگر آمل مستقر می‌شوند، اذعان داشت: با توجه به زمان جذب اعتبار تا سی‌ویکم تیرماه سال ۹۴، همه دستگاه‌های اجرایی برای تخصیص اعتبار تلاش داشته باشند تا بودجه‌ای به استان و کشور برگشت نکند

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز