مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران:
سرمایه گذاری، تنوع تکنولوژی، تولید و اشتغال، از مزیتهای مهم صنایع کوچک است
تقویت ارتباط صنایع کوچک و صنایع بزرگ با هدف تسهیل راهیابی و معرفی برند تولید داخلی در بازارهای جهانی انجام می شود.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: تقویت ارتباط صنایع کوچک و صنایع بزرگ با هدف تسهیل راهیابی و معرفی برند تولید داخلی در بازارهای جهانی میسر می شود.
به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی با اشاره به ویژگیها و فاکتورهای اصلی صنایع کوچک و متوسط اظهار داشت: تنوع تکنولوژی، حجم تولید محصول، سرمایه گذاری، اشتغال و بهره گیری از نیروهای توانمند و تحصیلکرده، از مزیتهای مهم این بخش بشمار می رود.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: توسعه صنایع کوچک در گسترش صنعت و تولید، افزایش راندمان، کاهش قیمت و اتلاف انرژی و ایجاد فرصتهای شغلی تأثیرگذار است و میتواند در پویایی صنایع بزرگ نیز نقش آفرینی نماید.
سید مصطفی موسوی بیان داشت: تقویت ارتباط صنایع کوچک و صنایع بزرگ با هدف تسهیل راهیابی و معرفی برند تولید داخلی در بازارهای جهانی انجام می شود.
وی تصریح کرد: صنایع کوچک در معرفی کارآفرینان برتر و نیروهای متخصص مورد نیاز صنایع و تکنولوژی پیشرفته در کشور میتواند بعنوان یک الگو و راهکار مناسب تبیین شود.
موسوی خاطرنشان کرد: صنایع کوچک سهم بسزایی در برقراری اشتغال و افزایش تولید، در جامعه دارد.