رییس آموزش و پرورش بهنمیر خبر داد:
راهیابی طرح پژوهشی معلم بهنمیری به مرحله ی کشوری
از ۳۰۰۰ طرح اقدام پژوهی راه یافته به مرحله ی استانی، ۲۴ عنوان در استان مقام کسب نمودند که مقام اول و مقام دوم از آن معلمان منطقه بوده است.
طرح پژوهشی عبدالله فیروزی فرد با عنوان چگونه توانستم با استفاده از تکنیک ها و روش های تدریس مبتنی بر خلاقیت، گنجینه ی واژگان دانش آموزان پایه ی پنجم را در درس انشا گسترش دهم؟» به مرحله ی کشوری راه یافته است.
به گزارش ایلنا، به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، روشن رای، از راهیابی طرح پژوهشی معلم بهنمیری به مرحله ی کشوری خبر داد.
وی این موفقیت بزرگ علمی را به آقای فیروزی فرد، جامعه ی فرهنگیان بهنمیر و دانش آموزان تبریک گفت و بیان داشت: توسعه پایدار و همه جانبه ی در هر کشوری به نحو قابل توجهی در گرو گسترش کمی و کیفی فعالیت های پژوهشی آن کشور است.
رییس آموزش و پرورش بهنمیر اظهار داشت: از ۳۰۰۰ طرح اقدام پژوهی راه یافته به مرحله ی استانی، ۲۴ عنوان در استان مقام کسب نمودند که مقام اول و مقام دوم از آن معلمان منطقه بوده است.
وی اظهار داشت: طرح پژوهشی عبدالله فیروزی فرد با عنوان: «چگونه توانستم با استفاده از تکنیک ها و روش های تدریس مبتنی بر خلاقیت، گنجینه ی واژگان دانش آموزان پایه ی پنجم را در درس انشا گسترش دهم؟» به مرحله ی کشوری راه یافت.
فیروزی فرد درباره ی پژوهش خود گفت: موضوع پژوهش من گسترش گنجینه ی واژگان دانش آموزان در درس انشا بوده است. ویژگی پژوهش بنده این بود که؛ بر مهارت های تفکر و خلاقیت دانش آموزان تاثیرگذار بوده و توانسته است فاصله ی بین فکر کردن و نوشتن را کوتاه کند ویژگی دیگر آن این است که فاصله ی بین نظر و عمل را کاهش داده است.
وی افزود: اگر آموزش را فکر یک نظام آموزشی بدانیم پژوهش قلب آن محسوب می شود. پژوهش و آموزش مکمل یکدیگرند. ما باید به سمت روش های تدریس پژوهش مداری حرکت کنیم.
پژوهشگر برتر کشوری بیان داشت: به نظر می رسد پژوهش در خدمت آموزش و دستگاه ها قرار ندارد و اگر هم باشد بسیار کمرنگ هستند. ما باید پژوهش را از دوره ی ابتدایی و در برنامه ی درسی آغاز کنیم.