خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

کاهش ۵۲ درصدی غریق، در طرح ساماندهی طرح دریا

کاهش ۵۲ درصدی غریق، در طرح ساماندهی طرح دریا
کد خبر : ۲۱۹۸۰۷

باید برنامه ریزی کنیم تا تعداد غریق به حداقل ممکن برسد.

استاندار مازندران گفت: کاهش ۵۲ درصدی غریق در طرح ساماندهی طرح دریا سال جاری بیانگر تلاش و همکاری دستگاهها برای اجرای طرح بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران ربیع فلاح جلودار در همایش تجلیل از خادمان طرح دریا حماسه عاشورا را پایه و اساس تشکیل انقلاب اسلامی واند و اظهار داشت: ایثار و فداکاری و شهادت طلبی در انقلاب اسلامی، از حماسه های بزرگ عاشورا نشأت گرفته است.

وی، به حضور رزمندگان در مناطق عملیاتی غرب و جنوب در دوران هشت ساله دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این حضور حماسی به دلیل شور و عشق حسینی بود که فرهنگ ایثار و آزادیخواهی را در جامعه ما نهادینه کرد.

استاندار مازندران، بزرگداشت حماسه عاشورا را به عنوان ظرفیتی عظیم فرهنگی مورد تاکید قرار داد و گفت: همه ما باید فرهنگ حماسی و حیاتبخش عاشورا در جامعه ارتقاء دهیم.

فلاح در ادامه از همکاری همه دستگاههای اجرایی برای انجام مناسب طرح ساماندهی دریا در تابستان ۹۳ تقدیر و تشکر نمود و گفت: تقویت فعالیتهای فرهنگی و ارشادی برای اجرای طرح ضروری است و الحمدلله کاهش ۵۲ درصدی غریق در طرح ساماندهی طرح دریا سال جاری بیانگر تلاش و همکاری دستگاهها برای اجرای طرح بود.

وی وجود حتی یک غریق را ناخوشایند خواند و گفت: باید برنامه ریزی کنیم تا تعداد غریق به حداقل ممکن برسد.

مقام عالی دولت در استان تاکید کرد: دریا به عنوان یکی از مهمترین محورهای توسعه مازندران باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار مازندران، مشارکت بخش خصوص را برای استفاده بهینه از ظرفیت دریا متذکر شد و گفت: دولت هم باید به مقوله دریا نگاه ملی داشته باشد و ما هم بتوانیم از ظرفیت های ملی برای ساماندهی طرح دریا استفاده نمائیم.

در این مراسم علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران و سردار جعفری نسب فرماندهی انتظامی مازندران نیز گزارشی از اقدامات و فعالیتهای طرح ساماندهی دریا را تشریح نمودند.

در پایان از مدیران دستگاههای اجرایی، فرمانداران، مسئولان کمیته های ۱۰ گانه طرح ساماندهی دریا در مازندران و مجریان و مدیران طرح های دریا در شهرهای مختلف استان با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز