خبرگزاری کار ایران

رییس هیئت های ورزش کارگری استان مازندران:

کمبود منابع مالی و انسانی در ورزش کارگری

کمبود منابع مالی و انسانی در ورزش کارگری
کد خبر : ۱۸۸۳۹۹

توجه نداشتن به ورزش حوزه کارگری و عدم برگزاری مسابقات مختلف که می تواند نشاط و شادابی در کسب و کار ایجاد کند باعثشد دچار افت چشمگیر در این حوزه باشیم.

رییس هیئت های ورزش کارگری استان مازندران گفت: عدم توجه کافی و مدیریت ناصحیح دلیل از هم گسیختگی ورزش کارگری در سطح کشور بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، " علی دزایی پور " در جلسه هم اندیشی مسئولین انجمن های ورزشی کارگران با مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و تقدیر از تیم کشتی کارگرگران اعزامی به مسابقات بین المللی اسپانیا با بیان اینکه با توجه به شرایط سخت حاکم بر فضای ورزش کارگری و عدم توجه و مدیریت ورزش کارگری در استان مازندران و استانهای دیگر موفقیت چشمگیری نداشتیم گفت: توجه نداشتن به ورزش حوزه کارگری و عدم برگزاری مسابقات مختلف که می تواند نشاط و شادابی در کسب و کار ایجاد کند باعثشد دچار افت چشمگیر در این حوزه باشیم.

رییس هیئت های ورزش کارگری استان مازندران از روسای انجمن های ورزشی بعنوان بازوان اجرایی کار و اصلی ترین ارکان در عملیاتی نمودن برنامه ها نام برد و افزود: یکی از مشکلات عدیده که توسط مسئولین هیأت های ورزشی در سراسر کشور نقش شده بود عدم برگزاری مجمع هیئت ورزشی کارگری استان بود که تنها در یک استان انجام شد.

دزایی پور کمبود منابع مالی و نداشتن برنامه ریزی مناسب برای استفاده از این منابع را از دیگر مشکلات ورزش کارگری برشمرد و تصریح کرد: برای اجرای برنامه ها و عملیاتی کردن آنها به منابع مالی نیازمندیم تا کارها را به نتیجه مطلوب برسانیم.

وی افزود: با توجه به کمبود زیرساختها در استان مازندران، جانمایی نامناسب واحدهای ورزشی موجود در استان و عدم استقبال از این حوزه به علت دور بودن یکی دیگر از مشکلات ماست.

دزایی پور با بیان اینکه باید توان و فکرها را روی هم گذاشت تا چرخه ورزش کارگری به حرکت درآید تاکید کرد: عمده مشکلات ما منابع مالی و منابع انسانی است.

رییس هیئت های ورزش کارگری استان مازندران ادامه داد: بدلیل دور بودن ورزش از واحدهای کارگری و صنعتی، افرادی که بعنوان ورزشکار فعالیت می کردند تحلیل رفتند که احیای دوباره این افرداد کار سختی است.

وی خطاب به هیأت های ورزش کارگری گفت: با شناسایی و معرفی استعدادها و ساختار بندی رشته های ورزشی در حوزه استان و شهرستان می توانیم موفقیت های بیشتری کسب نماییم.

این مسئول از روسای هیأت هایی که به هر دلیلی علاقه ای به ادامه فعالیت ندارند خواست صراحتا اعلام کنند زیرا برای ارائه عملکرد یک هیأت شاخصه هایی وجود دارد که اگر بدرستی اجرا نشود همه ما باید پاسخگو باشیم.

دزایی پور در پایان با بیان اینکه در حوزه ساختاری به جز یک رشته بقیه ارکان خود را در شهرستانها معرفی نکردند تاکید کرد: برای بررسی از عملکرد هیأت های ورزشی در شهرستان نیازمند اطلاعات کافی هستیم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز