خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر:

هر روستا یک پروژه

هر روستا یک پروژه
کد خبر : ۱۸۴۳۷۹

با در نظر گرفتن اعتبارات شهرستان و اعتبارات در اختیار دو نماینده مجلس، پروژه هایی در روستاها اجرا می شود که قابلیت بهره برداری از آن تا سالجاری وجود داشته باشد.

فرماندار قائم شهر گفت: با در نظر گرفتن اعتبارات شهرستان و اعتبارات در اختیار دو نماینده مجلس، پروژه هایی در روستاها اجرا می شود که قابلیت بهره برداری از آن تا سالجاری وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " مهدی محمدی " در همایشی که با حضور دهیاران و خانواده های آنان برگزار شد با بیان اینکه تخصیص اعتبار سال گذشته بسیار نامناسب بود، اظهار داشت: تمام تلاشمان را انجام می دهیم تا در سالجاری در هر روستا یک پروژه اجرایی شود.

وی ادامه داد: وضعیت جمع آوری زباله در روستاها رضایت بخش نیست ودهیاران باید تلاش کنند ضمن جمع آوری مناسب زباله ها، در ورودی و خروجی روستاها زیباسازی و کاشت نهال صورت بگیرد.

فرماندار قائم شهر خاطرنشان کرد: اگر هر دهیاری در خصوص جمع اوری زباله و کاشت نهال موفق عمل کند، یک پروژه ویژه در آن روستا اجرا خواهد شد.

مدیر کل امور دفتر امور روستایی استانداری مازندران نیز در این همایش از وجود ۱۸۰۰ دهیاری در استان خبر داد و اظهار داشت: مازندران دارای بیش از سه هزار روستا است که برای دهیاری های فاقد روستا نیز برنامه ریزی می کنیم تا خدمات دهی لازم صورت پذیرد.

عبدی بر ضرورت داشتن برنامه از سوی دهیاران تاکید کرد و افزود: دهیاران برنامه یکساله و چهارساله داشته باشند و بر اساس آن عمل کنند. به گفته وی، ایجاد وضعیت موجود و توسعه اشتغال زایی در روستاها از اهداف امور روستایی استانداری است.

در ادامه بخشدار مرکزی قائم شهر نیز در این همایش با بیان اینکه مدیریت مطلوب در روستاها به برکت انقلاب اسلامی در جریان است، گفت: توجه به روستاها باعثشده ضمن حفظ اصالت و فرهنگ، نخبگان و مدیران کشور نیز از روستاها انتخاب شوند.

حجت ا… مولایی قرا ضمن قدردانی از خانواده های دهیاران و تشویق دهیاران برای کار و تلاش بیشتر در روستاها اظهار داشت: روستائیان از بهترین اقشار جامعه هستند که خدمت به آنان جزء اعمال نیک محسوب می شود.

وی با بیان اینکه در برخی از روستاها پروژه های میلیاردی در حال انجام است، خاطرنشان کرد: روستائیان در اجرای پروژه ها مشارکت جدی دارند که این امر نشان دهنده رشد فرهنگ آبادانی در روستا است

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز