خبرگزاری کار ایران

در جلسه علنی شورای شهر قائم شهر بررسی شد؛

خط پروژه و تخلف های موجود

خط پروژه و تخلف های موجود
کد خبر : ۱۸۱۵۳۵

باید برای اجرای این طرح مدیری بگذاریم تا وزن و دقت پروژه بالا رود و اگر قرار است به شرکت خاصی واگذار شود با حضور شهردار باشد.

رییس شورای شهر قائم شهر گفت: تخلفات زیادی در بحثخط پروژه ها در شهرداری انجام می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " حامد ابراهیمی " در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه تخلفات زیادی در بحثخط پروژه در شهرداری انجام می شود گفت: خط پروژه بر اساس طرح تفصیلی و ضوابط و مقررات عرض و طول گذرآن تعریف شده است و همه خط پروژه ها باید بر همین اساس باشد زیرا خط پروژه برای مکانهایی که خیابان در آنجا تعریف نشده است اجرا می شود.

وی افزود: شهردار موظف است علت تغییر جدید خط پروژه ها را ذکر کند و کلیه اسناد با حضور وی در صحن علنی شورا بررسی و سوابق خط پروژه قبلی نیز پیوست شود.

ابراهیمی همچنین به وضعیت نامناسب سرویس های بهداشتی پارک جنگلی تالار اشاره کرد و افزود: در خصوص نظارت سرویس بهداشتی با شهردار حرف زدیم و ضمن تذکر به شهردار از وی خواستیم هرچه زودتر به این معضل رسیدگی کند.

رییس شورای قائم شهر در مورد طرح ممیزی املاک با بیان اینکه برای اجرای آن شهردار را به صحن شورا دعوت می کنیم تا زمانبندی و نحوه اجرای آن مشخص شود تاکید کرد: باید برای اجرای این طرح مدیری بگذاریم تا وزن و دقت پروژه بالا رود و اگر قرار است به شرکت خاصی واگذار شود با حضور شهردار باشد.

وی در ادامه به اجرای آسفالت و نوسازی چهارشنبه بازار اشاره کرد و اظهار داشت: طبق قرارداد برای سرعت بخشیدن به کار قرار شد شهرداری با ۴ پیمانکار طرح را اجرایی کند که متاسفانه در حال حاضر با یک پیمانکار در حال اجراست.

در ادامه نصرالله دریابیگی به تعامل بین شورای شهر و شهرداری اشاره کرد و گفت: باید رئیس شورا و شهردار طوری تعامل کنند که مردم بین شورا و شهرداری سرگردان نباشند.

وی افزود: باید تلاش کنیم مشکلات کسانی که زبان گفتن ندارند و جز قانون کسی را نمی شناسند حل شود و اگر برای حل این مشکل امکانات مساعد نیست نه بگوییم و اگر هست تعامل کنیم

این عضو شورا با بیان اینکه نه گفتن باید بر اساس مقررات باشد اظهار داشت: ارتباط و تعامل خوب باعثارتقای کار اجتماعی می شود وعامل وحدت و دوستی است.

فریبرز فتحی نیز در ادامه گفت: متاسفانه شهرداری سهل انگاری های زیادی انجام می دهد که همین امر باعثشد کارخانه کمپوست به جایی برسد که شهرداری ۳ میلیارد تومان جریمه شد.

عضو کمیسیون عمران شورای شهر افزود: پروژه الغدیر آبروی شهر است و باید در بحثتملکات و نظارت مشکلات حل شود و اگر در مورد الغدیر این پیگیری صورت نگیرد جریمه سنگین تری گریبانگیر شهرداری می شود.

وی با بیان اینکه در چهارشنبه بازار به جهت ضرورت کار مصوب کردیم شهرداری با ۴پیمان کار فعالیت را انجام دهد گفت: متاسفانه در حال با یک پیمانکار مشغول کار است که آن یک نفر هم بدون قرارداد فعالیت میکند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز