خبرگزاری کار ایران

در ادامه دیدارهای یک محله یک مسجد؛

مشکلات اهالی خیابان ارکیده قائمشهرمورد بررسی قرار گرفت

مشکلات اهالی خیابان ارکیده قائمشهرمورد بررسی قرار گرفت
کد خبر : ۱۷۹۳۸۶

در ابتدای کار خود عهد کردیم به مردم دروغ نگوییم و بر اساس توانمندی و بودجه ای که داریم به مردم قول دهیم.

فرماندار قائم شهر گفت: وظیفه ما پیگیری و حل مشکلات مردم است و جز این وظیفه دیگری نداریم

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان قائم شهر " مهدی محمدی " در دیدار مردمی و بررسی مشکلات محله از نزدیک پیگیر مشکلات مردم خیابان ارکیده شد و از تمامی مسئولینی که همگام با او در این دیدارها شرکت می کنند تشکر کرد.

وی ادامه داد: در ابتدای کار خود عهد کردیم به مردم دروغ نگوییم و بر اساس توانمندی و بودجه ای که داریم به مردم قول دهیم.

فرماندار قائم شهر خطاب به اهالی این منطقه گفت: اگر می خواهید درخواست هایتان زودتر پیگیری و رفع شود باید نماینده ای از محله انتخاب کرده تا پیگیر درخواست هایتان شود.

شهردار قائم شهرنیز در این جلسه ضمن تشکر از فرمانداربابت پیگیری های دلسوزانه شان برای حل مشکلات شهروندان افزود: در ۳ ماه اول سال ۹۳ بیش از ۸۰ هزار متر مربع از خیابان ها و کوچه های قائم شهرتوسط شهرداری آسفالت شد در صورتی که در کل دوره گذشته شورا، تنها ۳۴ هزار متر مربع آسفالت شد.

سید جعفر حسینی با بیان اینکه در این مدت ۳ پارک محله ای احداثشده است، ادامه داد: در برنامه های امسال ما احداث۲ پارک محله ای دیگر هم وجود دارد و امیدواریم با مدیریت جهادی فرماندار، اعضای شورا و سایر مسئولین ذیربط این اقدامات سرعت بیشتری بگیرد.

وی افزود: در مورد بحثهای عمرانی، اگر در بودجه لحاظ شده باشد حتما تا پایان سال انجام خواهد شد.

شهردار قائم شهر با بیان اینکه آمادگی ایجاد پارک محله ای در این منطقه در صورت حل مشکل زمین را دارد، اظهار داشت: برای ایجاد سرعت گیر در بعضی از نقاط و همچنین تعمیر ماشین حمل زباله تذکراتی داده و پیگیری خواهم کرد.

همچنین در این دیدار مسایلی چون از بین رفتن بخش زیادی از آسفالت خیابان، ایجاد کانال برای هدایت آب های سطحی، جمع آوری زباله های ساختمانی و برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز، ایجاد یک پارک محله ای، نظارت بر جمع آوری زباله ها و… از سوی مردم خیابان ارکیده مطرح شد که در پی آن مصوباتی چون اجرای کانال جهت خروج آب های سطحی با توجه به مشکل اساسی آن محل در مورد بارش باران، آسفالت نقاط عقب نشینی شده، ایجاد ایمنی راه، افزایش ولتاژ شبکه برق رسانی و مصوبات دیگری نیز مصوب شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز