خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری:

روابط عمومی‌ها در جهت تحقق فرهنگ مصرف انرژی در جامعه تلاش کنند

روابط عمومی‌ها در جهت تحقق فرهنگ مصرف انرژی در جامعه تلاش کنند
کد خبر : ۱۶۸۵۳۷

روابط عمومی ها با تأکید بر نقش حساس خودشان پیشبرد اهداف سازمان به عنوان بازوی اجرایی و مشاور در کنار مدیران عامل شرکت های خود باید فعالیت کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری طی مراسمی که در سالن اجتماعات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری به مناسبت نکوداشت و پاسداشت ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی برگزار شد، از روابط عمومی بعنوان مشاور اصلی مدیران سازمان‌ها نام برد و گفت: روابط عمومی آیینه تمام نمای سازمانهای و پل ارتباطی بین مردم مسئولین هستند.

به گزارش ایلنا از ساری، حسینعلی طالبی افزود: روز روابط عمومی روز بسیار مهمی برای همه سازمان‌ها است چرا که روابط عمومی‌ها نقش اول را در هر سازمان دارند.

وی یادآور شد: روابط عمومی‌ها با تأکید بر نقش حساس خودشان پیشبرد اهداف سازمان به عنوان بازوی اجرایی و مشاور در کنار مدیران عامل شرکت‌های خود باید فعالیت کنند.

طالبی با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها در تحقق شعار امسال تصریح کرد: با توجه به منویات رهبری که امسال را سال اقتصاد فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامیدند، روابط عمومی‌ها نماینده رفتاری و گفتاری کل سازمان‌ها، وزارتخانه و به نوعی نماینده دولت و نظام هستند که باید در تحقق این امر مهم تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه سرانه مصرف انرژی ایران ۴ برابر دنیاست خاطر نشان ساخت: انشااله بتوانیم با کمک رسانه‌ها و روابط عمومی شرکت فرهنگ صحیح مصرف را در جامعه نهادینه کنیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری با اشاره به عملکرد روابط عمومی این شرکت در ایام نوروز افزود: مجموعه روابط عمومی این شرکت در ایام نوروز با سرکشی و نظر خواهی از مراجعین به پمپ بنزین‌ها در جهت رفع مشکلات اقداماتی انجام دادند که امیدواریم با رفع کمبود‌ها در ایام نوروز بتوانیم خدمت رسانی بهتری به مردم خصوصاً مسافران داشته باشیم.

ارسال نظر
پیشنهاد امروز