خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران:

بزرگترین سرمایه واحدهای تولیدی داشتن مشتری وفادار است

بزرگترین سرمایه واحدهای تولیدی داشتن مشتری وفادار است
کد خبر : ۱۶۱۴۷۱

صدای مشتری در قالب رعایت حقوق مصرف کنندگان باید شنیده شود. / شنیدن صدای مشتری منجر به مزیت رقابتی و مزیت استراتژیک می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: مشتری وفادار از ارکان اصلی بقای سازمان‌ها و واحدهای صنعتی است.

به گزارش ایلنا از ساری، محمد محمد‌پور عمران با بیان این مطلب در مراسم تقدیر از واحدهای بر‌تر و خدماتی حامی حقوق مصرف کنندگان که با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان برگزار شد اظهار داشت: صدای مشتری در قالب رعایت حقوق مصرف کنندگان باید شنیده شود.

وی افزود: امروزه بزرگ‌ترین سرمایه واحدهای صنعتی و تولیدی داشتن مشتری وفادار است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با اشاره به اینکه حتی کلیک‌هایی که مشتریان در طول روز در یک وب سایت انجام می‌دهند ردیابی می‌شود، گفت: از طریق تکنیک‌های داده کاوی داده‌های انبوه سلیقه مشتری استخراج می‌شود.

محمد‌پور تصریح کرد: شنیدن صدای مشتری منجر به مزیت رقابتی و مزیت استراتژیک می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نگاه به مصرف کننده ابزار رقابت است تصریح کرد: بیشترین هزینه در بنگاههای موفق اقتصادی بر مصرف کننده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با بیان اینکه مهم‌ترین عامل رقابتی در تولید ورود رقبای جدید است افزود: سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده باید در جهت تقویت برند ملی در واحدهای تولیدی استان با مسئولان بازار همکاری کند.

محمد‌پور تصریح کرد: محصول ایرانی و توجه به آن به عنوان تولید ملی باید در صدر خواسته‌های بنگاه‌ها قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تولید کننده موفق در جهت استیفای حقوق مصرف کننده فعالیت دارد گفت: حقوق مصرف کننده در واحدهای تولیدی استان باید بیشتر مورد توجه و رعایت قرار گیرد.

ارسال نظر
پیشنهاد امروز