ارزیاب دفتر مدیریت بازرسی و پاسخ گویی به شکایات:
رسیدگی پیشنهادات و انتقادات توسط بازرسین پیگیری می شود
همه هموطنان می توانند با سامانه پیامکی ۰۹۶۶۹ تماس بگیرند و در صورت مشاهده تخلف از مراکز اقامتی شکایات خود را جهت رسیدگی به این سامانه پیامک کنند.
ارزیاب دفتر مدیریت بازرسی و پاسخ گویی به شکایات گفت: شاخص ترین ویژگی مازندران استقرار کمیته های ۹ گانه در ستاد اجرایی خدمات سفراست.
به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، بازرس ویژه دفتر مدیریت و عملکرد بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشوردر نشست خبری در ستاد اجرایی خدمات سفربا بیان اینکه شاخص ترین کار استان مازندران استقرار نماینگان تام الاختیار کمیته های ۹ گانه در ستاد اجرایی خدمات سفر دانست و اظهار داشت: به همت استاندار و دبیر خانه تسهیلات سفر و میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هماهنگی و اتحاد بین دستگاهها بوجود آمد.
محمد علی مرادی فر ضمن تبریک سال نو و با بیان اینکه دفتر عملکرد بازرسی از ۲۹ فروردین اقدام به اعزام بازرسین به استانهای مختلف کرد افزود: در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم و مهمانان نوروزی ۴ مورد توسط بازرسین پیگیری می شود.
وی ادامه داد: ارزیابی عملکرد ستادهای هماهنگی خدمات سفر در ایام نوروز، بازرسی و نظارت به عملکرد مجموعه های فعال و تحت پوشش سازمان مانند هتل ها و رستوران ها و غیره، شناسایی آسیب ها، تهدیدات و انتقال گزارشات روزانه به مسئولین ذیربط و فعال بودن سیستم ارتباط مردمی(سامد) و رسیدگی به ایده ها، درخواست ها، پیشنهادات و انتقادات از مواردی است که توسط بازرسین پیگیری می شود.
مرادی فر افزود: همه هموطنان می توانند با سامانه پیامکی ۰۹۶۶۹ تماس بگیرند و در صورت مشاهده تخلف از مراکز اقامتی شکایات خود را جهت رسیدگی به این سامانه پیامک کنند.