خبرگزاری کار ایران

مدیر کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران:

تذکر به ۶۰ واحد گردشگری مازندران به دلیل عدم ارایه خدمات استاندارد

تذکر به ۶۰ واحد گردشگری مازندران به دلیل عدم ارایه خدمات استاندارد
کد خبر : ۱۵۵۳۹۳

عدم درج قیمت، عدم رعایت نرخ مصوب و همچنین نامطلوب بودن تجهیزات در فضای نمازخانه از جمله نارسائی های واحدهای خدماتی گزارش شده است که در صورت تکرار و عدم رفع نواقص از ارایه خدمات آنان جلوگیری می شود.

مدیر کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان اظهار داشت: میانگین اقامت گردشگران در استان مازندران در مقایسه با سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشت.

به گزارش ایلنا، دلاور بزرگ نیا افزود: از ۲۸ اسفند و شروع به کار ستاد اجرایی خدمات سفر استان تا ۳ فروردین ماه ۲ میلیون و ۶۴۵ هزار و ۳۲۵ نفر در تاسیسات گردشگری سراسر استان اقامت کردند.

وی گفت: متوسط اقامت گردشگران در مازندران به ۴ شب و ۵ روز افزایش یافت.

مدیر کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران یادآور شد: وجود چندین موزه با موضوعات مختلف و احداثآن در بناهای تاریخی و فرهنگی استان و آمار بالای بازدید کنندگان از این موزه ها و محوطه های تاریخی، نمایشگاه های صنایع دستی و همچنین رونق روستاهای استان به عنوان مقصد سفر در طولانی بودن مدت اقامت موثر است

وی از تذکر به ۶۰ واحد گردشگری به دلیل عدم ارایه خدمات استاندارد خبر داد و گفت: عدم درج قیمت، عدم رعایت نرخ مصوب و همچنین نامطلوب بودن تجهیزات در فضای نمازخانه از جمله نارسائی های واحدهای خدماتی گزارش شده است که در صورت تکرار و عدم رفع نواقص از ارایه خدمات آنان جلوگیری می شود.

وی همچنین افزود: ۵۶ واحد گردشگری به دلیل رعایت استانداردهای کیفی و فنی و جلب رضایت مشتریان تشویق شدند.

بزرگ نیا تصریح کرد ۶۲۰ راهنمای گردشگری استان مازندران در مبادی ورودی استان و محدوده شهرهای ساحلی در ۸۹ کیوسک اطلاع رسانی و پایگاه های رزرواسیون وظیفه اطلاع رسانی و پذیرش و اسکان گردشگران در مراکز اقامتی استان را برعهده دارد.

ارسال نظر
پیشنهاد امروز