خبرگزاری کار ایران

امام جمعه ساری:

برنج و مرکبات مازندران هنوز مورد بی مهری قرار دارد

برنج و مرکبات مازندران هنوز مورد بی مهری قرار دارد
کد خبر : ۱۵۳۴۹۹۳

امام جمعه ساری با بیان اینکه برنج و مرکبات مازندران همچنان مورد بی‌بهری قرار می‌گیرد و در انتظار مهر و محبت مسئولان است از مسئولان خواست تا برای رفع مشکلات باغداران و کشاورزان اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله محمد باقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری نمازگزاران را به تقوای الهی توصیه کرد و گفت: تقوا سبب می‌شود تا میل و رغبت انسان به خداوند بیشتر شود در حالی که انسان با زاهد و پرهیزگار است.

وی به ۹ مهرماه روز جهانی سالمند اشاره و برتکریم سالمندان و والدین تاکید کرد.

امام جمعه ساری به روز نخبگان از روزهای  پیش رو اشاره کرد و گفت: نخبگان موتور پیشران جامعه هستند و وجود آن‌ها هم فرصت و هم تهدید است زیرا در معرض لغزش قرار دارند بنابراین باید حواسمان جمع تا از این افراد در جهت خدمت به جامعه بهره‌گیری کرد.

آیت‌الله لائینی افزود: بسیاری از نخبگان ما در دفاع مقدس با وجود سن کم فرمانده لشکر و گردان بودند.

وی با بیان اینکه‌ برنج و مرکبات مازندران همچنان مورد بی‌بهری قرار می‌گیرد و در انتظار مهر و محبت مسئولان است از مسئولان خواست تا برای رفع مشکلات باغداران و کشاورزان اهتمام ویژه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر دلیل دشمنی دشمنان با انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: علت خصومت دشمنان با انقلاب اسلامی جاذبه‌های انقلاب اسلامی است.

آیت‌الله لائینی با تاکید بر ارائه چ گزارش توصیفی و تبیینی از دفاع مقدس، ادامه داد: هشدار نسبت به نفوذ فرهنگی و برافراشتن پرچم غرب در کشور از دیگر مواردی بود که  مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفت و مسئولان  باید حواسشان جمع باشد.

امام جمعه ساری ضمن محکوم کردن جنایت رژیم اسرائیل غاصب در غزه و لبنان،عنوان‌ کرد: این جنایات قلب مردم و مسلمان را به درد آورده است و موجب  مجروح و زخمی شدن شهادت شمار زیادی از مردم بی‌گناه شده است.

آیت‌الله لائینی تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم از مردم غزه و لبنان و فلسطین حمایت و جنایت‌های رژیم اسرائیل را محکوم کنیم، گر چه کشورها و دولت‌های اسلامی یا با سکوت خود و یا حمایت‌های غیر علنی از ظالمان حمایت می‌کنند اما باید بدانند جبهه مقاومت و ایران اسلامی با مقاومت و مبارزه هر چه زودتر زمینه نابودی اسرائیل غاصب را از کره زمین را فراهم خواهند کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز