خبرگزاری کار ایران

کشف ۱۱ دستگاه موتور سیکلت مسروقه در نکا

کشف ۱۱ دستگاه موتور سیکلت مسروقه در نکا
کد خبر : ۱۵۳۲۰۰

ماموران پلیس آگاهی نکا مازندران، ۱۱ دستگاه انواع موتور سیکلت را از دو سارق حرفه ای کشف و ضبط کردند.

ماموران پلیس آگاهی نکا مازندران، ۱۱ دستگاه انواع موتور سیکلت را از دو سارق حرفه‌ای کشف و ضبط کردند.

به گزارش گروه ایلنا از نکا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با سارقان، ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان نکا با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، فردی به نام «فرزاد – پ» را به اتهام سرقت موتور سیکلت شناسایی کردند.

ماموران با شناسایی مخفیگاه این متهم در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر و در بازجوئی‌ها و تحقیقات از وی دریافتند، این فرد با همدستی فردی دیگر به نام «عباس – ذ» در امر سرقت موتور سیکلت و اوراق آن فعالیت داشته است.

براساس این گزارش، ماموران در ادامه تحقیقات با شناسایی همدست متهم این فرد را نیز دستگیر و مورد بازجوئی قرار دادند.
مته‌مان در تحقیقات و بازجوئی‌های فنی پلیس به سرقت ۱۱ دستگاه موتور سیکلت اعتراف کردند، موتور سیکلت‌های مسروقه در بازرسی از محل فعالیت این افراد کشف و ضبط شد.

این گزارش حاکی است، ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان نکا نیز شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از سرقت یک دستگاه وانت نیسان در یکی از خیابان‌های این شهر با خبر و سریعاً وارد عمل شدند.

ماموران با اجرای طرح‌های انتظامی و کنترلی در مبادی ورودی و خروجی شهر، حین گشت زنی خودروی سرقتی را شناسایی کردند.

این گزارش می‌افزاید، سارق خودرو که با مشاهده ماموران قصد فرار از دست قانون را داشت با عکس العمل سریع ماموران پس از دقایقی تعقیب و گریز به ناچار با‌‌ رها کردن خودرو پا به فرار گذاشت و به داخل باغ متواری شد.

ماموران با محاصره این محل، متهم به نام «محمد حسین – چ» را دستگیر و خودروی مسروقه را به صاحبش بازگردانند.
مته‌مان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز