خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات تیراندازی مازندران:

سایت تیراندازی در مازندران راه‌اندازی می‌شود/استعدادیابی رویکرد اصلی هیات تیراندازی

سایت تیراندازی در مازندران راه‌اندازی می‌شود/استعدادیابی رویکرد اصلی هیات تیراندازی
کد خبر : ۱۵۱۸۵۹۰

رئیس هیات تیراندازی مازندران از راه‌اندازی سایت تیراندازی در مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا، بهروز اسکندرنیا صبح شنبه در نشست با خبرنگاران ضمن تبریک کسب مدال المپیک ۲۰۲۴ توسط هانیه رستمیان المپین مازندرانی گفت: «هانیه رستمیان» یکی از بهترین ورزشکاران لژیونر است.

وی افزود: بیش از ۲۰ مسابقه اهداف پروازی و ۴۰ مسابقه اهداف ثابت در استان برگزار شده است.

رئیس هیات تیراندازی مازندران نبود تجهیزات را مهم‌ترین مشکل ورزش تیراندازی مازندران عنوان کرد و افزود: بزرگ‌ترین معضل در هیات تیراندازی تطبیق هزینه با قانون است. نبود قوانین مناسب و مدون در این بخش باعث فرار اسپانسرهای مالی می‌شود.

وی راه‌اندازی «سایت مرکزی هیات تیراندازی در استان» را از جمله دغدغه اصلی این هیات دانست و خواستار اختصاص زمینی مناسب جهت راه‌اندازی سایت جامع تیراندازی در شهرهای استان شد.

اسکندرنیا اعلام کرد: مقرر شد یکی از سالن‌های تیراندازی به نام هانیه رستمیان المپین مازندرانی نام‌گذاری شود.

وی افزود: با توافق انجام شده با سپاه کربلا سالن‌های فعال در اختیار سپاه، برای توسعه این ورزش به هیأت‌های تیراندازی اختصاص پیدا کرده است.

اسکندرنیا از فقر امکانات زیرساختی و گرانی تجهیزات تیراندازی در این رشته گلایه کرد و خواستار مساعدت بیشتر مسئولان شد و ادامه داد: محور اصلی کار ما استعدادیابی است، تحقق این مهم نیز نیازمند سرمایه‌گذاری است.

کسب یک سوم مدال‌های المپیک توسط مازندرانی‌ها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز با بیان اینکه ۲۰ درصد ورزشکاران اعزامی به المپیک ۲۰۲۴ مازندرانی بوده‌اند، گفت: یک سوم مدال‌ها نیز مربوط به ورزشکاران مازندرانی بود.

علی رجبی با این اعتقاد که ورزش استان مازندران از صنعت قوی‌تر است، افزود: مدال‌آوران مازندرانی در مهر ماه سال‌جاری تقدیر می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۹ پروژه ورزشی در هفته دولت افتتاح می‌شود، گفت: پروژه‌های دیگر ورزشی نیز تا پایان دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

هانیه رستمیان المپین مازندرانی نیز ضمن ابراز خرسندی از نتیجه به‌دست آمده در المپیک ۲۰۲۴ گفت: تلاش می‌کنم تا در مسابقات بعدی نتیجه بهتری را کسب و موجبات خرسندی هم استانی را فراهم کنم.

به گزارش ایلنا، در این نشست از هانیه رستمیان المپین مازندرانی و محجوبه بهاری قهرمان تیراندازی نیروهای مسلح تجلیل شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز