خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه کربلایی مازندران:

خبرنگاران در بیان و نوشتار انصاف را رعایت کنند

خبرنگاران در بیان و نوشتار انصاف را رعایت کنند
کد خبر : ۱۵۱۴۲۴۵

سردار مسلمی: امانت داری و صداقت در بیان و نوشتار و همچنین دشمن‌شناسی را یکی از ویژگی‌های رسانه‌ها عنوان کرد و افزود: انصاف در بیان اخبار و مستند گویی از دیگر شاخصه‌های اصلی خبرنگاران است.

به گزارش ایلنا، سردار سیاوش مسلمی عصر سه‌شنبه در آیین تکریم از اصحاب رسانه مازندران که به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار برگزار شد یاد و خاطره ۲۸ شهید عرصه رسانه استان را گرامی‌داشت و گفت: باید یک‌صدا و‌همدل در کنار دولت منتخب مردم حضور پیدا کرده و برای خدمت‌گذاری به مردم تلاش کنیم.

وی افزود: در شرایطی که اسرائیل غاصب جنایات زیادی در غزه مرتکب شده است نقش اصحاب رسانه در  این جریان بارز و برجسته است، امیدواری و پشتیبانی از انقلاب را به عنوان اصل اساسی مورد توجه قرار دهند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: رسانه‌ها باید با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان برسانند.

وی امانت داری و صداقت در بیان و نوشتار و همچنین دشمن‌شناسی را یکی از ویژگی‌های رسانه‌ها عنوان کرد و افزود: انصاف در بیان اخبار و مستند گویی از دیگر شاخصه‌های اصلی خبرنگاران است.

سردار مسلمی از رسانه‌های جمهوری اسلامی به عنوان رسانه‌های تراز انقلاب نام برد و گفت:صداقت نیز از دیگر ویژگی‌های خبرنگاران انقلاب است.

وی به دومین کنگره سرداران شهید در استان مازندران اشاره کرد و افزود: نمایش بزرگ «راز سرزمین عشق» در ساحل شهرستان نوشهر به مدت ۱۵ شب برگزار می‌شود.

سردار مسلمی از برپایی نمایشگاه بین‌المللی دفاع مقدس از اول مهرماه در شهرستان قائم‌شهر خبر داد و گفت: اجلاسیه بانوان با حضور ۱۰۰۰ زوج جوان از دیگر برنامه‌های این کنگره است که‌۱۵۰۰ جهزیه به نوعروسان هدیه خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در آستانه بازگشایی مدارس۱۸ هزار و ۵۰۰  بسته لوازم التحریر به دانش‌آموزان نیازمند اهدا می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز