خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان ساری:

توسعه ساری به اعتبار ملی نیاز دارد/ برای اجرای کار شبانه روزی در میدان عمل هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۰۷۶

فرماندار مرکز مازندران گفت: مرکز استان نیاز به اعتبارات ملی دارد نمی‌توان با اعتبار محلی ساری را به جایگاه واقعی خود رساند.

به گزارش ایلنا، محمد علی نوبخت عصر شنبه در همایش تجلیل و تکریم شوراهای شهرستان ساری گفت:شوراها به عنوان بازوان دولت در گفتمان عمران برای شهر تلاش می کنند و هدف ما نیز بنا کردن کرامت شهر در مرکز استان است.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی با رشد، توسعه، پیشرفت منافات ندارد و نگاه اعتقادی ما مبنی بر اندیشه های امامین انقلاب، کارو تلاش جهادی بامکتب شهید سلیمانی است، افزود: شهرستان ساری دارای ۳هزار و ۲۴۸ کیلومتر مربع مساحت، ۵۰۴ هزار و ۲۹۸ نفر جمعیت،۶بخش، ۶شهر، ۲۵۰هزار هکتار منابع طبیعی و مرتع، ۸۸ هزار هکتار اراضی کشاورزی، ۱۳کیلومتر ساحل، ۴ شهرک و یک ناحیه صنعتی، بیش از ۹۰ هزار دانش آموز، ۱۷ مرکز دانشگاهی، ۶۲۱مرکز آموزشی و ۴۷هزار دانشجو است.

فرماندار ساری ضمن قدردانی از تلاش‌های شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: ۱۱۰۰عضو شورای شهر و روستا به دنبال پیشرفت ، آبادانی و توسعه مرکز استان هستند.

وی از افتتاح و بهره‌برداری ۲۷۰ پروژه به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان سال گذشته در مرکز استان خبر داد و افزود: در دو سال گذشته ۷۰۰ پروژه به ارزش دو هزارو ۲۰۰میلیارد تومان در شهرستان ساری بهره برداری و افتتاح شد.

نوبخت با تاکید بر اینکه مرکز استان مازندران به عنوان پیشانی استان نیازمند اعتبار ملی است، گفت: ساری مرکز تحولات استان است؛ سال گذشته ۲۰۱ میلیارد تومان اعتبار برای ۱۳۹ پروژه و ۴۱ دستگاه اختصاص یافت که شهرستان‌های اطراف نیز به اندازه ساری اعتبار دریافت کردند، انتظارداریم در برنامه‌ریزی‌ها به مرکز استان توجه ویژه‌ شود.

وی با اعلام اینکه کنار گذر شمالی، جاده ساری _تاکام، زباله سوز نیازمند اعتبارات کلان است ، ادامه داد: اگر استانداری  مازندران قیر رایگان به مرکز استان  تخصیص دهد تا پایان سال در راستای نهضت آسفالت خدمات رسانی در این بخش به اتمام می رسد.

نوبخت یادآور شد: تنظیم بودجه ۱۴۰۳ درمجلس درحال بررسی است از نمایندگان مردم درخانه ملت درخواست داریم اعتبار ویژه‌ای برای مرکز استان اختصاص دهند تا بتوانیم در زمینه اقتصاد روستا و دریا و همچنین توانمندسازی روستاییان گام برداریم.

وی به موضوع مولدسازی در مرکز استان اشاره کرد و افزود: ۲۷ پلاژ در شهرستان ساری وجود که اگر یکی از این پلاژها مولد سازی شود بخشی از پروژه‌های نیمه تمام به پایان می‌رسد .

فرماندار مرکز استان خطاب به استاندار مازندران تاکید کرد: وحدت، همدلی و  قاطعیت در مرکز استان وجود دارد؛ در کنار شما خواهیم ماند و برای اجرای کار شبانه روزی در میدان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه شعار سال برای ما حکم است اقتصاد دریا، روستا و‌جنگل را مهم دانست و افزود: در سال ۱۴۰۳ اقتصاد رفاقتی را به اقتصاد رقابتی تبدیل خواهیم کرد.

نوبخت همچنین به نیروگاه زباله سوز ساری اشاره کرد و افزود: تلاش می‌کنیم تا این پروژه زیست محیطی در مرکز استان را به پایان برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه شعار سال برای ما حکم است اقتصاد دریا، روستا و‌جنگل را مهم دانست و افزود: در سال ۱۴۰۳ اقتصاد رفاقتی را به اقتصاد رقابتی تبدیل خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان ساری گفت: مرکز استان نیاز به اعتبارات ملی دارد نمی‌توان با اعتبار محلی ساری را به جایگاه واقعی خود رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز