خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات تیراندازی مازندران مطرح کرد؛

مازندران به دنبال میزبانی تورنمنت‌ جهانی

مازندران به دنبال میزبانی تورنمنت‌ جهانی
کد خبر : ۱۴۴۸۲۹۶

رئیس هیات تیراندازی مازندران گفت: به دنبال ساماندهی سالن‌های ورزشی تیراندازی برای میزبانی از تورنمت جهانی هستیم.

به گزارش ایلنا، بهروز اسکندرنیا روز سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه مازندران بالغ بر ۱۰۰ هزار شکارچی برخوردار است، گفت: ساماندهی سالن‌های تیراندازی استان از مهم‌ترین اهداف هیات تیراندازی مازندران است.

وی با اعلام اینکه استان مازندران در رویدادهای ورزشی داخل و خارجی نتایج خوبی را کسب کرده است از هانیه رستمیان تیرانداز ساروی به عنوان لژیونر یاد کرد و افزود: هانیه رستمیان اولین ورزشکار در طول تمام دوران تیراندازی است که با کشور آلمان قرارداد رسمی بست و به‌عنوان لژیونر معرفی شد.

رئیس هیات تیراندازی مازندران یادآور شد: تیرانداز ملی‌پوش ساروی رشته تپانچه ایران در پاییز سال گذشته موفق شد نخستین سهمیه کاروان کشورمان را برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس کسب کند.

وی اعلام کرد: در این دوره در ورزش تیراندازی با تپانچه دانشگاه آزاد اسلامی رتبه اول و استان مازندران نائب قهرمان کشور در تپانچه بانوان شد.

اسکندرنیا، استعدادیابی را محور اصلی در هیات تیراندازی عنوان کرد و گفت: در حوزه استعدادیابی امیدواریم هیات تیراندازی استان با ساماندهی سالن‌های ورزشی با همکاری مجموعه سپاه بتواند در تورنمت‌های داخلی و جهانی افتخارآفرین باشد.

وی افزود: با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ورزشی که در استان وجود دارد می‌توانیم در ورزش تیراندازی در جایگاه خوبی قرار بگیریم.

رئیس هیات تیراندازی مازندران به ایجاد سایت مرکزی هیات تیراندازی استان اشاره کرد و گفت: با آماده‌سازی سالن‌های سابق و اهداف‌های پروازی امیدواریم میزبانی برگزاری تورنمت جهانی را کسب کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز