خبرگزاری کار ایران

طی نه ماه سال‌جاری صورت گرفت؛

اجرای ۷۴ پروژه داوطلبی از سوی جمعیت هلال احمر مازندران

اجرای ۷۴ پروژه داوطلبی از سوی جمعیت هلال احمر مازندران
کد خبر : ۱۳۴۵۵۰

در۹ماهه سال جاری ۷۴پروژه داوطلبی از سوی جمعیت هلال احمر استان اجرا شد که در مجموع این طرح ها ۵هزار و ۶۶۳نفر از آن بهره مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: در۹ماهه سال جاری ۷۴پروژه داوطلبی از سوی جمعیت هلال احمر استان اجرا شد که در مجموع این طرح‌ها ۵۶۶۳نفر از آن بهره‌مند شدند.

به گزارش ایلنا از ساری، مهدی ولی‌پور افزود: برای اجرای این طرح‌ها بیش از یک میلیاردو ۴۰۵میلیون ریال از سوی داوطلبان و ۶۰میلیون ریال نیز از سوی جمعیت هلال احمر استان هزینه شد.

ولی‌پور گفت: در همین مدت ۲۳۰برنامه در قالب سرفصل‌های فو ق برنامه ابلاغی از سوی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در استان برنامه ریزی و اجرا شد که در این برنامه‌ها بیش از ۵۱۷۱نفر از داوطلبان نیک اندیش مشارکت فعال داشتند و ۲۰۹۱۳نفر نیز از مزایای این برنامه‌ها بهره‌مند شدند.

وی همچنین گفت: بیش از ۴۹۱میلیون ریال از سوی داوطلبان و ۱۰۶میلیون ریال از سوی جمعیت استان برای اجرای این طرح‌ها هزینه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه در ۹ماهه گذشته بیش از یک میلیارد و ۱۲۵میلیون ریال در قالب کمکهای بلاعوض درمانی و جهیزیه به ۱۵۰۰نفر از مددجویان پرداخت گردید گفت: در همین راستا در طرح همای رحمت که در ماه مبارک رمضان اجرا شد بیش از ۱۰۰۴۲سبد کالایی به ارزش ۱۰میلیارد ریال بین مددجویان و اقشار آسیب پذیر توزیع شد.

ولی‌پور همچنین با اشاره به اجرای طرح فرشتگان رحمت در استان گفت: در قالب این طرح بیش از ۲۰۲۸۵سبد کالایی به ارزش ۲۰میلیارد و ۲۸۵میلیون ریال بین مددجویان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در ادامه با اشاره به اجرای طرح‌های متعدد داوطلبی نظیر طرح ملی نیابت، طرح ملی حامیان، طرح ملی خادمین مهرورزی وطرح داوطلب کار روستایی گفت: در این طرح‌ها صد‌ها نفر از مددجویان و نیازمندان از توان توانمندان نیک اندیش بهره‌مند شدند.

وی همچنین گفت: برنامه ریزی برای اهدا ۱۲۷۵واحد خون از سوی داوطلبان و جذب و ساماندهی ۲۲۸۵نفر داوطلب از دیگر اقدامات انجام شده در ۹ماهه گذشته بوده است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز