خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس شورای اسلامی تهران تاکید کرد:

امروز هدف دشمنان نابودی فرهنگ ماست

امروز هدف دشمنان نابودی فرهنگ ماست
کد خبر : ۱۲۹۶۸۸

نائیب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با شاره براینکه شهدا المان‌های ایثار و فداکاری هستند تاکید بر ترویج فرهنگ یادو خاطره آنها از سوی مسئولان اجرایی داشت.

نائیب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره براینکه شهدا المان‌های ایثار و فداکاری هستند تاکید بر ترویج فرهنگ یاد و خاطره آن‌ها از سوی مسئولان اجرایی داشت.

به گزارش ایلنا از آمل، سردار مرتضی طلایی در برگزاری اولین یادواره شهدای شهرداری‌های مازندران که در حسینیه لاله‌های زهرایی شهرستان آمل برگزار شد، با بیان اینکه استان مازندران در برگزاری یادواره شهدا پیشتاز دیگر استان‌های کشور بوده است، یادآور شد: این استان در طول سال در شهر‌هایش به برگزاری یادواره شهدا می‌پردازد و این الگویی برای دیگر استان‌ها می‌شود.

وی با تاکید براینکه برگزاری یادواره شهدا الگویی برای تمام کارکنان و عوامل شهرداری‌های کشور می‌شود تا راه شهدا را ادامه دهند، اظهار داشت: مسئولان شهری باید بدانند که با برگزاری این یادواره‌های شهدا بستر معنویت و مطالعات سهم خود را فراهم می‌کنند.

طلایی با اعلام اینکه حوادثانقلاب اسلامی و جنگ دفاع مقدس در امتداد قیام عاشورا تعریف می‌شود، اذعان داشت: انقلاب ما یک اقلاب عاشورایی بوده و و به مانند قیام عاشورا جریان یک فرهنگ و تاریخ است که در بستر زمان همیشه جاری‌ست.

نائیب رئیس شورای اسلامی تهران با بیان اینکه واقعه بزرگ عاشورا را قبل از وقوعش بسیاری از انبیا الهی ما نقل کردند، تصریح کرد: با توجه به روایت این پیامبران در قرآن کریم مشاهده می‌کنیم که در داستان‌هایشان به ذکر قیام عاشورا اشاره و گریه می‌کنند.

وی مدعی بودن انقلاب اسلامی در امتداد سیدالشهدا را نمادی از شعور و معرفت ما بیان کرد و گفت: همه شهدای نظام جمهوری اسلامی وجه تمایل و تمایز به سیدالشهدا هستند.

طلایی با تاکید براینکه باید یاد و خاطراه این شهدای گرانقدر را با برگزاری برنامه‌های متنوع در کشور گرامی بداریم، ابراز داشت: آن‌ها المان‌های فداکاری و ایثار ما هستند و باید به ترویج فرهنگ این شهدا بین نسل جدید پرداخت.

ترویج فرهنگ شهدا نظام جمهوری اسلامی را بیمه می‌کند

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروزه تکلیف برما است که خود را تداوم‌بخشان راه شهدا قرار دهیم، یادآور شد: باید فرهنگ راه شهدا و هدف آن‌ها را به نسل امروز و نسل‌های آینده انتقال داد و این فرهنگ را به گونه‌ای نهادینه کرد.

به گفته وی: امروزه با وجود تهدیدات دشمنان اسلام ترویج فرهنگ یادوخاطره شهدا تنها راهی است که نظام جمهوری اسلامی را بیمه می‌کند.

طلایی با تاکید براینکه امروزه آسیب‌های اجتماعی مهم‌ترین تهدیدی است که دشمنان نظام به عنوان جنگ نرم از آن بکار می‌برند، بیان داشت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید به این امر توجه داشته و یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خود در مقابله با این آسیب‌ها قرار دهند.

امروزه اساسی‌ترین هدف دشمنان اسلام نابودی فرهنگ ماست

این مسئول با اعلام اینکه با گذشت دو دهه از پایان جنگ تحمیلی کشور ما از جنگ فارغ نشده است، اذعان داشت: امروزه با جنگی قوی‌تر چون تهاجم فرهنگی و جنگ نرم از سوی مستکبران روبرو هستیم که نابودی فرهنگ ما را در بین خانواده‌ها هدف قرار دادند.

وی ابراز داشت: بازخوانی راه شهدا برای ما این است که نقش خود را در جبهه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی حفظ نگه داریم و راه ولایت را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

طلایی خاطرنشان کرد: امروزه وظیفه داریم با بصیرت و آگاهی راه ولایت را به جوانان نشان داده و آن‌ها را در مقابل فتنه‌های دشمنان اسلام مصون نگه داریم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز