خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

سنت خدا حمایت از مستضعفین است؛ مسئولان بیشتر توجه کنند

سنت خدا حمایت از مستضعفین است؛ مسئولان بیشتر توجه کنند
کد خبر : ۱۲۲۴۶۳۴

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه سنت خدا حمایت از مستضعفین است،گفت: مسئولان به این مهم توجه بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی امروز همزمان با بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان مصادف با روز قدس در خطبه های نمازجمعه ساری نمازگزاران را به تقوای الهی و پرهیز از حرام و اطاعت از باریتعالی توصیه کرد و گفت: تقوا یکی از فلسفه های روزه است و توشه سفر آخرت محسوب می شود.

وی به فرازهای خطبه شعبانیه اشاره کرد و افزود: هر کس در این ماه از بدن و زبان او به دیگری شر و بدی نرسد؛ خداوند در قیامت غضب خود را از او باز می دارد.

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه تقوا پیشه گی، خدا ترسی، حلال خواری و پرهیزگاری موجب خوشنودی خدا و شهدا می شود، گفت: اگر بعد از ماه مبارک رمضان مسئولین دستگاه قضا اعلام داشتند پرونده های جدید به دادگاه و پاسگاه ارائه نشده یعنی روزه دار واقعی بوده ایم.روزه خداپسند گرفته ایم.

 وی ضمن قدردانی از حضور مردم در نمازهای جمعه، راهپیمایی روز قدس، مراسم های لیالی قدر، محافل انس با قرآن و تفسیر این کتاب آسمانی و... افزود: امید است این حضور در سایر ایام سال همانند ماه رمضان به قوت خود باقی باشد.

 آیت الله لائینی همچنین از خبرگزاری ها و رسانه های استان برای پوشش اخبار مراسم های معنوی ماه رمضان قدردانی به عمل آورد و خاطرنشان کرد: قدردان همت والای مردم نیکوکار استان مازندران برای دستگیری از نیازمندان و رونق بخشیدن به سفره های افطار و سحر این قشر هستیم.

وی به روز کار و کارگر اشاره کرد و گفت:باید حق و حقوق کارگران براساس قوانین و مقررات دیده شود.

 خطیب جمعه ساری به روز معلم و سالروز شهادت آیت الله مرتضی مطهری(ره) اشاره و بیان کرد: باید حق و حقوق معلم داده شود و حق ملت و امانت های مردم نیز باید در بحث تعلیم و تربیت به درستی دیده شود. نبایدکسی که به ارزش های دینی بی توجه در کلاس درس حضور داشته باشد و خدشه ای در روند تعلیم و تربیت دانش آموزان ایجاد شود.

وی به روز شورا ها اشاره و خاطرنشان کرد: شورا ها مراقب روزنه های فساد باشندو با نیت خالص برای مردم کار کنند.

 نماینده ولی فقیه در مازندران به روز خلیج فارس اشاره کرد و گفت: خلیج فارس همیشه خلیج فارس خواهند ماند.

 وی به تلف شدن پلنگ در قائم شهر اشاره کرد و افزود: عدم برخورداری از تجهیزات ساده حفظ حیات وحش تاسف بار است.

 آیت الله لائینی به عدم وجود پایگاه اطفای حریق در جنگل های هیرکانی و شبه جزیره میانکاله اشاره کرد و گفت: مسئولین استانی و نمایندگان مجلس برای این مهم چاره اندیشی کنند.

 وی با اشاره به پیشینه اشغال فلسطین به دست صهیونیست ها، افزود: فلسطین زنده است و در متن مسائل دنیای اسلام و جهان قرار دارد و رزمندگان فلسطینی هم پیروز خواهند شد.

 خطیب نماز جمعه ساری  با اعلان حمایت از روز قدس و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در راستای آزاد سازی قدس شریف، گفت: امام راحل فرمودند کاخ نشینی خوی کاخ نشینی می آورد مسئولین مراقبت کنند تا همانند فرعونیان گرفتار سنت خدا نشوند.

 آیت الله محمدی لائینی به ناکارآمدی برخی مسئولین اشاره کرد و افزود: حقوق نجومی بگیران مراقبت کنند که سنت خدا حمایت از مستضعفین است و ظلم و رانت و فساد جایی از پیش نخواهد برد.

 وی با بیان اینکه جوانان فلسطینی ارتش رژیم غاصب را به اجز درآوردند و گنبد آهنین را به سخره گرفتند، تصریح کرد:فلسطینی ها که روزگاری ابزاری به جزء سنگ و فلاخن نداشتند امروز موشک و تسهیلات نظامی مجهز دارند که از گنبد آهنین عبور می کند و اجازه نمی دهند فلسطین فراموش شود و به حاشیه رانده شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه راهکار مقاومت مسلحانه بهترین راه برای بازپس‌گیری حقوق فلسطینیان است، ادامه داد: مسئله فلسطین هنوز تمام نشده است حتی اخیرا در دل سرزمین‌های اشغالی جوانان فلسطینی عملیات‌های استشهادی انجام داده‌اند که تعدادی از صهیونیست‌ها به هلاکت رسیدند یا مجروح شدند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز